Publicerat: 2007-02-01 Klockan: 22:00:27

me = abused

ja det är nog fan inte bättre än så.. säger inget  mer.. nämner inga namn.. nej för det skulle ju vara för tråkigt att behöva nämna c_n_y´s på nätet sådär.. ja speciellt när jag tog upp det i bloggen från i söndags.. haha.. förlåt jag var bara tvungen.. o jag vet att du med har ont mannen (hade iaf..).. feel your pain bro..



igår var sadjad o jag i linköping hos erika, tomas o neo.. det var mycket roligt o de bodde så mysigt! tummen upp erika.. både för karln o lägenheten... nej det var så pass trevligt så att vi får ta en redate någon gång snart..



idag har jag varit grymt effektiv..

slutade kl 13.. efter det har jag skrivit mitt lönesamtal, pratat i telefon med pappa, syrran o sadjad, handlat på ica o hummelgrens, solat på solcenter, träffat åsa hemma hos hennes vän tina, tränat box med elin, yklat hem, röjt lite o sedan kom elin, stefan, lena o helena hit.. o nu är klockan 22.00.. mm det är inte illa pinkat tycker jag..

ska lägga mig o läsa snart.. imorn blir det bio, parfymen, med sadjad, paret myrberg, pierre o paret gennebäck/olofsson (även kallad c_n_y).. på lördag blir det prmenad med stina o divazfest..

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Ooooh va ja längtar till lördag *ler*

2007-02-01 @ 23:21:19
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: Erika

Han heter faktskt Leon :-P *L*

Puss puss och tack igen! KANONTREVLIGT!

2007-02-02 @ 08:36:04
Postat av: sadjad

tur att jag inte hade hål i tröjan den här gången...bra film bamse eller hur? Puss

2007-02-02 @ 10:00:01
Postat av: Karin

Tycker inte synd om dig.... :) Man ska inte ge sig på berg när det finns småsten :)

2007-02-02 @ 19:48:28
Postat av: jecka

vad mysigt ni verka ha det. så himla skoj med bio hoppas verkligen den var bra den måste ja med se snart.PARTY IKVÄLL JIPPIE PUSS

2007-02-03 @ 09:28:46
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0