Publicerat: 2007-02-22 Klockan: 20:43:29

gökboet

så  nalkas ännu en helg.. ännu en vecka har passerat.. var tar dagarna vägen? finns det månne något litet veckotroll som äter upp veckodagarna? jag börjar starkt att misstänka ett litet veckotroll.. det kan ju inte finnas någon annan logisk förklaring..

så vad händer denna helg...? ihh.. en massa roliga saker!

imornkväll ska sadjad o jag åka till åsa o linnea. vi ska äta tacos o se på det obligatoriska let´s dance o hjälp.. det ska bli rikigt kul. sen åker vi hem till mig o sussar..

på lördag ska jag passa på att handla o kirra lite andra ärenden när jag ändå har bil.. sedan blir det väl att röra lite på fläsket för att sedan snygga till sig. möta upp sadjad, milla, osse, syrran, wallentin, karin o conny på pappa grappa.. mums.. sedan vankas det bounce - gökboet i loui de geer hallen.. det ska bli så kul! velat se bounce i ett par år nu..

på söndag ska jag o min käresta SLAPPA, SOFTA, CHILLA, RELAXA... you name it.. my god vad det ska bli skönt.. hela dagen o hela kvällen.. det är rekord.. han ska till o med sova över här till på måndag.. så det blir en helkväll..

på tal om annat så har jag nått delmål ett.. jag tror att de flesta vet vad det innebär.. minus 5.. nu är det "bara" 5 kvar.. yepp yepp...

ha en skön helg..

41390-1555

Kommentarer
Postat av: jessica

låter som en riktigt rolig helg jag vill med se bounce berätta för mig hur det var sen? GRATTIS TILL DIN KG förstår du är glad =)

2007-02-23 @ 10:05:10
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Sadjad

Ser fram emot helgen älskling...ha det bra på jobbet haha. Puss

2007-02-23 @ 11:11:46
Postat av: Anonym

Jaha va det sista avsnittet? ja han el Dilana.=) Jo det var rätt mysigt där=) så det blir nog fler besök.

2007-02-25 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0