Publicerat: 2007-02-05 Klockan: 20:52:52

galet divazparty o skadade män..



ja vi börjar kapitlet om de skadade männen.. första bilden är då sadjads långfingrar.. den högra ska då vara den skadade.. sedan har vi far o sadjad.. båda är lite krympliga.. pappa har opererat sig.. fotnot; de båda männen mår under omständigheterna bra och lever numera ett normalt liv..



så partyt som vi alla väntat på.. the divazparty.. det brukar bli röj o denna gång var inget undantag.. musik, dricka, spelet våghals, fotografering o prat prat prat..



lite finurliga bilder på oerhört vackra divazdeltagare.. bilden på jecka o toarullen kan min granne förklara.. haha jag säger bara bra jobbat jecka!



hum hum.. vi fick för oss att leka charlies änglar.. ja fråga mig inte varför?!?



är groggen äcklig annie? erika o jag leker kära.. eller inte?! hihi

kvällen avslutades på teaterbaren o palace.. det var riktigt skoj att vi valde att gå ut till samma ställe för en gångs skull..tack mina tjejer.................

denna vecka blir det träning, promenader, kvällsmöten.. helgen blir det att fira sadjad o att umgås med sadjad.. jag längtar till helgen................ puss på er




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fasen vad kul vi hade, även om jag var lite trött! jaså fyller sadde år snart? puss

2007-02-05 @ 21:01:07
Postat av: Caroline

Ja fasen vad kul vi hade, även om jag var lite trött! jaså fyller sadde år snart? puss

2007-02-05 @ 21:03:05
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: erika

*ASGAAARVAR* jag hade heeelt glömt bort Jessica och toarullen. hahahaha! Klockrent!!!!

HAde med skitskoj! och blev orderntligt fylld med rödvin *pussar och tackar*
Huvudet mådde som den förtjänade dagen efter! Men det var det värt!!

Puss

2007-02-05 @ 21:17:01
Postat av: jecka

ja tusan vad skoj med toarullen mega skoj,tusen tack själv loppan att du ville ha festen super att gå till samma ställe med.erika börja blogg vet ja!
puss

2007-02-06 @ 10:10:27
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Annah

åh jag längtar till min nästa fylla. över 1 år sen! herre guuuud :D

2007-02-06 @ 18:10:26
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Sadjad

Jag håller på att räkna ner till helgen,då jag får umgås med min underbara kvinna...puss

2007-02-07 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0