Publicerat: 2007-12-06 Klockan: 16:30:35

nu är det krig!

ja nu är det öppet krig mot bacillerna, viruset eller vad det nu är jag lider av!

idag skulle jag bara träna. men går det? nej. så jag har varit o inhandlat några mirakelpiller på naturapoteket. ni som känner mig vet att jag gärna avstår från att ta piller. men nu räcker det. så nu har jag knaprat min första tablett och jag ser fram mot att sätta i mig resten. 3 om dagen. haha.. då är ni inte så stöddiga längre små baciller.

så på lördag. då krigar jag på passet. då avsäger jag mig denna sjukdom.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja nu jäklar ska du bli kvitt de äckliga bacillerna!! Jag vill ju kunna bjuda på ett glas alkoholhaltig dryck på Bomull om två veckor!puss

2007-12-06 @ 20:18:39
URL: http://santacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0