Publicerat: 2007-12-02 Klockan: 15:56:16

julkänsla



ja i lördags var det dags att få julkänsla på smedjegatan. det fick vi genom att stotstäda hela lägenheten och sedan påbörja pyntet. herregud vilken tid det tog och då bor vi bara i en tvåa.



såhär blev resultatet i fönstrena. och se vår lilla julgran som sadjad bestämt att vi absolut ska ha. "den lilla svarta" med turkosa attribut.



här är några fler detaljer. det sista fotot ska då föreställa sadjad som pussas under misteln.



efter detta var det dags för sadjads date för mig. jag fick en skattkarta över lägenheten med 5 markeringar. vid dessa ställen fanns små lappar gömda. det var massage i 15 min. fotmassage i 15 min (som blev i ca 40 min..), middag, film och ett tarantino quiz. efterrätten blev den delikata rätten glass-smet. det är oh så gott. glass, chokladsås, mosad banan och strössel blandat i en salig röra.



idag har jag inte bara lekt med kameran utan jag har även varit på fotbollscup i ektorpshallen med pappa och morfar. syrianska hade 3 lag med varav 1 gick vidare. nu är jag hemma o myser lite själv medan sadjad ser slutet av cupen. jag lyssnar på min älskade amy winehouse och surfar.

när sadjad kommer hem ska vi äta o se på film. om jag får välja blir det att börja plöja bland sawfilmerna. men jag vet inte om jag har sådan tur.

veckan som kommer...

måndag: jobb. kvällsmöte.
tisdag: jobb. förhoppningsvis träning. (om jag ej blir sjukare)
onsdag: heldag kurs i autism. stan med milla.
torsdag: heldag kurs i autism. träna combat.
fredag: jobb. lilljul med gänget. spela in idol o hoppas att amanda vinner!!
lördag: träna combat. middag för spalles och azari hemma hos oss.
söndag: julbak med sadjad.

Kommentarer
Postat av: PB

Vad fint ni har fått till det :)

2007-12-02 @ 20:22:41
Postat av: sadjad

haha tänk att du hade sån tur...puss

2007-12-03 @ 12:41:09
Postat av: Jenny

inte behöver du vara nyfiken, haha.. vet inte om det är så upphetsande. mitt beslut som jag måste ta i Januari. har mycket att fundera över. (& nej, jag tänker inte skriva vad det är) Mouuuhahahahha ;)

2007-12-04 @ 05:58:02
URL: http://jennysoderberg.blogg.se
Postat av: Milla

Vad fint ni har fått till det. Tack för igår och för staden och för allt. Puss puss

2007-12-08 @ 13:08:00
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0