Publicerat: 2007-12-27 Klockan: 20:41:18

Bildutmaning

En rolig grej! Man ska lägga in bilder under dessa rubriker! Det var ingen utmaning på den blogg jag fann den men jag gör det till en utmaning nu!

Du ska härmed lägga in bilder som lyder under dessa rubriker. Utmana sedan 4 av dina vänner. Skriv en kommentar på deras bloggar om att de har blivit utmanade och att info finns på din blogg! Go for it!

1. Dig själv som lyckligast

  
 alltid mi love... med dig är jag lycklig

2. Dig själv och din närmaste vän. 
 
 även det är du mi love 

3. Den du senast fick sms av.

 gullet milla skrev om nyår!

4. En människa som du önskar var hos dej nu.

 michele... om saker ändå hade blivit annorlunda

5. Ett ställe som du saknar.

 ca 2 månader om året är det njutning.. de andra månaderna längtar jag till det skönaste stället.. landet!

6. Dig själv full.

 sista barfesten hos milla o osse. stina o jag poserar på vårt bästa sätt.

7. Tre bilder på dig själv.

 2003, 2006 (eller 5), 2007

8. En gammal bild på dig och din kompis.

 jag o jecka 2003 hos charlotte

Jag utmanar följande 4 personer;

1. Milla
2. Annie
3. Fade
4. Beata

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Lovley my love...Puss

2007-12-27 @ 21:01:55
Postat av: Annie

Spännande! Jag får dock vänta med att göra den eftersom jag inte har med mig min dator hit och därför inte har några bilder.. Gott nytt år! Puss

2007-12-28 @ 16:48:17
URL: http://allaflickor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0