Publicerat: 2007-12-29 Klockan: 23:18:01

barnvakt

ja det är rikigt  nice att vara barnvakt när man handskas med två änglar som gustav o emil. jag kan inte förstå det faktum att dessa två ungar verkligen är ungar med oss. för att förvandlas till trotsiga "tonåringar" så fort mamma eller pappa kommer. så är det med de flesta barn. i mitt yrke träffar jag på många familjer. barnen är hur "lydiga" och fromma som helst hos oss (jaja oftast iaf). för att kunna förändras på en sekund så fort mamma eller pappa kommer och ska hämta dem.

undet detta dygn tänkte jag; vi skulle ju kunna försöka skaffa barn. men sen när ungarna skulle bli hämtade så tänkte jag; nej vi väntar ett tag till! inget illa menat syrran o wallentin. ni har de perfekta ungarna;).

o så smarta också. vilka tankar. vilket logiskt tänkande. det är en stolt moster som skriver om sina gudbarn.



efter badhuset och mcdonalds så fick de spela dator ett tag och sedan kollade vi på shrek 3.

såhär kan det se ut i ett vardagsrum efter att det har agerat sovplats.



i fredags hade jag date för azari. det var lite shopping på stan, fika på choklad & muffinskompaniet. middag på pappa grappa och bio - förtrollad som gällde.



idag har vi städat bort julen... så skönt. sadjad utbrast i ett äckelljud när han skulle rensa avloppet. haha...... 



sadjad; säg att jag har varit arg idag.

ja sadjad har varit arg idag. varför? united förlorade...... så är det att leva med en fotbollstok.

nu är det snart mer film som vankas...

Kommentarer
Postat av: Tomas

Härligt att du börjat skriva i bloggen igen :)

Ja nu kan du ju reta sadde i ett par dagar nu...
För West Ham (Fight Club) slog ju Manchester "psycs" United med underbara 2-1 igår :)
(det finns en Jultomte även efter julen)

Hoppas att ni får ett Gott nytt år!!!

2007-12-30 @ 12:19:37
Postat av: Az

cool kaffegrej :)

2007-12-30 @ 20:12:39
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0