Publicerat: 2007-12-10 Klockan: 22:00:48

ajajajaj...



igår var det söndagsbak. vi gjorde ett pepparkakshus och bakade en massa fina pepparkakor. pepparkakshuset såg till en början ganska fint ut. sen kom jag på att va fan det är  ju till för att ätas så jag slängde på en massa socker o annat gott. hihi..



se så fint det kan bli. förstå på nyårsdagen så gott det kommer att vara... mi love tack för en helt otrolig dag. den respekt och omtanke vi visade för varann igår var på en ny nivå i mitt liv. som jag sagt tidigare; du är designad enbart för mig.

varför aj som rubrik undrar ni. jo om ni ser det första fotot så ser ni att det är socker i stekpannan. smält socker blir varmt. varmt socker gör ont att få på sig.



såhär ont....

vi har en jobbig granne. han försöker göra så att vi får ett epilepsianfall. den här saken blinkar konstant. snabbt. sen långsamt. i olika färger. herregud... bilden är över gården. dåligt zoomat o det var mörkt ute. men föreställ er bara...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Aaaoooowww... fasen vad det där såg ut att göra ont! Fint hus blev det ju iallafall.

2007-12-11 @ 08:24:08
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: toker

Ouch, det där ser ut att göra riktigt ont.
Men kakhuset blev ju bra ändå :)

2007-12-11 @ 09:12:04
URL: http://toker.blogg.se
Postat av: Milla

Stackars lilla gumman, ja ska det bli fint får man lida pin eller nåt sånt =). Puss

2007-12-13 @ 15:00:55
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0