Publicerat: 2007-08-12 Klockan: 12:03:59

så var semestern slut...

ja nu är det ett sanningens ögonblick. semestern är inne på sina sista timmar. imorn kl 7.30 sätter allvaret igång igen. huh... nej då det ska nog gå bra men sanningen är den att jag gärna skulle kunna vara hemma en vecka till, eller två.. eller.. haha..



ja i fredags så var vi hemma hos jecka o danne. vi grillade, pratade med evvan o såg på film. mycket rolig kväll o återinbjudan kommer snart!!



igår var jag o kollade på fotboll. syrianska vann. som de brukar göra. ja ja när bilden togs var matchen slut om ni försöker se några spelare. satt med mimmi, fredrik o jennie.



sen var det dags för en härlig kväll på stan. vi åt på pappa grappa. mumsade i oss sockervadd, munk o polkagris. måste jag skriva det faktum att jag fick en rejäl sockeröverdos o mådde så illa sen... blä.. mötte karin o conny o ävem pb o rasmus. men de fick vi ej med på bild. så glimtade vi caroline o malin oxå som skulle smaska på langos.



sen mötte vi upp fredrik o mimmi o kollade på fyrverkerierna. det var mysigt o kanske det bästa på hela veckan. ja fyrverkerierna alltså. jag drack den äckligaste läsken jag någonsin druckit. blä...............

ikväll ska jag hem till sadjad o vi ska se på fotboll. sen blir det att ta en promenad o äta något gott. kanske se en film o sen försöka lägga sig tidigare än vanligt. jaja jag kommer DÖ när väckarklockan ringer 6.45 imorn... på kvälllen blir det promenad med milla o sen sylviamatch. kanske med caroline!

på återseende

Kommentarer
Postat av: Sadjad

En helt underbar semester har jag haft tillsammans med dig...du är helt enkelt bäst. PUSS

2007-08-12 @ 12:11:27
Postat av: Pierre

Vad jag last pa din blogg sa har du haft en grym sommar! Ar jatteglad for dig! Lycka till pa jobbet pa mandag. kram

2007-08-12 @ 13:10:15
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Hillevi

Hoppas att du har haft en jättetrevlig semester! Puss

2007-08-12 @ 16:18:20
URL: http://hillevilarsson.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra semester! när kl är 6.45 har jag jobbat en kvart, så du har sovmorgon=) kram på dig

2007-08-12 @ 20:44:55
Postat av: Milla

ja vi ses imorgon stumpan, du börjar allt som vanligt igen. Puss puss

2007-08-12 @ 22:36:38
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Angeliqa

Tre dagar kvar sen har ja semester ;)
Fan sååå leee ja e då hahah
Ses snart KRam

2007-08-12 @ 23:50:58
URL: http://angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0