Publicerat: 2007-08-04 Klockan: 18:07:00

lyxdag

ja igår hade vi vår lyxdag då vi gick o åt frukost på grand. strosade vidare på stan o shoppade lite. gick o bubblade på grand. hemfärd för att leka lite bus o sedan äta tacos o se på "illutionisten" och "disturbia". otroligt härlig dag.





skönt skönt o åter riktigt jävla skönt.. idag har jag tränat pump o sen legat i folkparken o solat. följde med pappa o memil o kollade på när sadjad spelade match. sen var det hemfärd o hemma möttes jag av många små gulliga meddelanden lämnade på olika ställen.. duscha o styra o snart kommer stina, maria o ida hit för förfest. efter det ska vi till tomas o eljas på inflyttningsfest.



idag är oxå en helt annan dag. 1 år sedan vi gifte oss. 1 år. eller egentligen är det imorgon men det var ju denna lördag. vem hade kunnit ana att vi skulle vara i den här sitsen ett år senare? jag är iallafall hur lycklig som helst att vi återigen kan vara såta vänner. ja jag pratar om pierre om ingen skulle förstå det.


pierre kommer alltid ha en särskild plats då vi har gått igenom saker som förhoppningsvis ingen annan ens behöver komma i närheten av.


att vi sedan är så pass bra vänner som kan styra o ställa o domdera lite med varann med glimten i ögat gör att vi kommer sannerligen alltid finnas vid varandras sida.



ja nu kommer stina när som helst så nu ska jag publicera detta inlägg o det avslutas med ett foto rakt upp i min öppna spis. varför? jo just därför.


41390-2266


Kommentarer
Postat av: Pierre

ja du ex-frugan....Det trodde nog ingen...Men livet är bra lustigt, det vet vi 2 om någon...Jag är enormt glad att vi fortfarande är väldigt goda vänner. Och att vi kan ha just glimten i ögat. Du betyder väldigt mycket för mig, du är en av mina närmsta vänner...Kram på ettårsdagen då ;)

2007-08-04 @ 18:22:24
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: PB

Vad mysigt med frukost på grand :D
puss

2007-08-05 @ 12:56:24
Postat av: Sadjad

Mer lyxdagar åt folket...puss

2007-08-05 @ 16:51:39
Postat av: Milla

Jag det är helt otroligt vad som kan ske på ett helt år och hur mycket saker kan förändra sig men en sak är detsamma och det är hur mycket du betyder för mig. Puss på dig "bästis" =)

2007-08-06 @ 18:29:34
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: sara

vilken bra idé med lyxdag! d et borde man unna sig med ngn ång då och då

2007-08-08 @ 11:27:54
URL: http://saya.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0