Publicerat: 2007-08-29 Klockan: 15:22:36

designed only for me?!

ja ibland undrar jag. är det så att det finns någon som har designat sadjad helt och håller efter mig, mina behov och våra gemensamma behov? kan det vara så? det känns nämligen som så. att han och jag är de rätta för varandra. att någon skapat honom så att han ska stå ut med allt vad det innebär att vara tillsammans med en josefine karin spalle.


vad innebär det?


 - att kunna ha överseende med en människa som har svårt, svårare, svårast med att säga förlåt
 - att kunna se glädjen i de små sakerna i vardagen med mig
 - att kunna ha en flickvän som är oerhört öppen och social + lite väl pratig o flamsig ibland (självdistans kallas det)
 - att ha en flickvän som oftast är stabil men kan bli oerhört labil i känsliga sammanhang
 - att stå ut med en flicka som har lätt till sina känsloyttringar
 - att stå ut med att få diskutera saker jämt o ständigt. diskussion är a o o
 - att alltid behöva ha en åsikt. jag kan bli galen när folk inte har en åsikt. o så ibland har jag ingen själv. skapligt     motsägelsefullt..
 - att få ha en flickvän som vet vad hon vill och nästan aldrig nöjer sig med mindre. (men oh så jag har lärt mig att kompromissa...)
 - att ha en flickvän som gärna vill planera saker o ting o kan bli så besviken så det ej finns ord till om planerna ej införlivas
 - att stå ut med en flickvän som håller på sylvia i vått o torrt
 - att stå ut med en flickvän som strukturerar, organiserar o rensar (JÄMT)
 - att stå ut med en flickvän som kan vara så överanalyserande

 - slutligen att stå ut med en flickvän som partar bättre än vad han (haha sista var ett skämt)



nej men hur mycket allvarligt skoj allt detta än är skrivet med så är det såhär jag kan vara. alla de goda sidorna har jag ju inte skirvit ner här men det finns tusentals. desto mer än nackdelar. men jag kan ha lite tics ibland o lida lite av någon form inom det autistiska spektrat. detta skriver jag med all respekt men ibland undrar jag.



sadjad han är iallafall den som står ut med mig. som tar mig på rätt sätt. som får mig att må bra. som vet vad han ska göra för att underlätta för mig. som kan säga ifrån när jag tror jag kan drilla eller styra hur mycket som helst. han är den som tar mig för den jag är. han är den som inte förstorar upp saker när jag har en tendens att göra det.



sadjad är den personen som är designad för mig o enbart för mig....




Kommentarer
Postat av: Sadjad

Jag är helt säker på att du är desingnad endast för mig...jag har verkligen fått högsta vinsten! Älskar dig

2007-08-29 @ 15:31:46
Postat av: Jenny

skönt? det räcker inte på långa vägar.. det ska bli fantastiskt! :) jobbigt att vara ifrån någon man saknar. gulligt inlägg till Sadjad.. ni verkar onekligen lyckliga tillsammans :) Kram

2007-08-29 @ 19:03:12
URL: http://jennysoderberg.blogg.se
Postat av: Vickzie

tack så mycket, det värmde. det är bättre nu ialf som tur är :) hur mår du då? nått partaj på g? kramar

2007-08-29 @ 20:24:35
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: Pierre

Kul att lasa! Det ar du vard. Vet att du tycker det ar lite jobbigt, men jag har sagt det heeeela tiden att du ska kora pa om det kanns ratt! Och det gor verkar det ju gora ganska perfekt lr hur! Kraaaam
Men du maste ju lara dig att halla pa en riktigt fotbollslag, hoppas Sadde lyckas battre an mig ;)

2007-08-29 @ 22:07:25
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Hahaha... Pierre du är för rolig. Ska vi lyckas omvända Jossan tror du? Sköönt att läsa att ni är a match made i heaven! puss
Förresten, lägg upp bilderna från i lördags på din pixbox! alla bilder...:0)

2007-08-30 @ 10:33:02
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Milla

Det är så det ska vara och ni förtjänar verkligen varandra och all lycka. Puss puss

2007-08-30 @ 13:39:03
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Karin

Kan vi stå ut med dig som vän kan nog Sadde stå ut med dig som flickvän. :) Det är ju inte du annars.

2007-08-30 @ 20:23:49
Postat av: Beata

Hehe, va sött. Då måste min pojke va designad för mig med =)

2007-08-31 @ 12:27:16
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0