Publicerat: 2007-04-09 Klockan: 17:58:52

påskhelgen

de små undrena;

ja innan jag börjar redovisa för min egen påskhelg så måste jag bara visa ett par bilder jag fick på mailen.. de hade tillverkat egna påskkort hela onsdagen för att sedan gå ut o vara påskkärringar.. och när man ser resultatet i deras skålar så är frågan om inte jag ska vara påskkärring nästa år själv i smedby... *mums*




fredagen;

först gick jag promenad med maria i en timme o sedan med charlotte i en timme.. åkte o hämtade sadjad o vi handlade på maxi.. tog en tur till mamma o pappa o var sociala.. hem o fixa tacos o hör o häpna smuldegspaj! josefine gjorde en paj för första gången o hör o häpna ännu mer den blev skitgod! sedan kollade vi på film.. underbara american psyko!




lördagen;

vi gick ner på stan o hamnade först på fräcka fröken med chricka, jonka o jenny o jonkas lillebror. åt lite lunch o satt o pratade.. sötbegäret satte in så vi gick sedan till paus o fikade o då kom tomas o hans lillebror förbi.. sadjad åkte hem för att se på en manchester match o jag gick en promenad ut mot lindö.. hem o laga mat, fläskfilé gorgonzola.. så när maten var klar kom mi love o vi åt o kollade på film!




söndagen;

mi love spelade match mot östra ryd o jag o charlotte gick en långpromenad. sedan åkte mamma o pappa o jag o kollade på matchen som slutade 11-0 ett tag.. jag åkte hem till charlotte ett tag o blev bjuden på nybakat bröd som var sjukt gott! stina kom o vi tre satt o pratade o hade mysigt ett bra tag.. vi gick till affären o handlade o då gick jag hem. sadjad höll på att laga mat o det blev mumsig kycklingfilé, klyftpotatis, tzatziki o sallad.. vi hann med tre filmer denna kväll..




måndagen;

vi åt frukost i lugn o ro.. gjorde oss klara för att bege oss hem till spalles.. gick dit i snöoväder.. huh.. väl där fick vi god mat.. mums.. sen lekte ungarna med sina presenter.. kalsonger på huvudet o spåbubblor på balkongen.. vi fick lära oss det nya sättet att utöva hjärt- och lungräddning.. tack syrran det uppskattas! sen planerade vi in lite saker o åkte hemåt..



väl hemma så ska vi se den sista filmen för denna helg innan det är dags för prison break o cityakuten.. sen ska man försöka sova skapligt för att sätta igång med en ny arbetsvecka.. detta är då alla filmer vi sett under helgen...



tis - köpa ny telefon o sedan träna box
ons - kurs hela dagen o sedan bio o middag med trollebogänget
tors - träna box
fre - träna med milla o sedan softa i bubblet o bastun för att avsluta kvällen hos milla o osse
lör - mysdag med sadjad.. frukost på stan, bubbel, laga mat ihop o softa
sön - förhoppningsvis landet!

vissa har veckans look jag ska ha veckans citat.. detta citat ska vara hämtat ur någon av de bloggar jag läst under veckan.. denna vecka blir det carolines modeblogg.. såhär lyder citatet;

"Hon är ingen spinka som de flesta andra kändisar utan hon har egentligen ganska små bröst, rejäla armar och lår och en bakdel som är bred som en ladugårdsvägg!!"

för att få reda på vad det handlar om läs mer i http://santacarolina.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha du är för rolig...veckans citat måste du fortsätta med! Gustav då, inga framtänder kvar! Så söt! Härlig helg ni verkar ha haft.. puss

2007-04-09 @ 20:04:26
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Milla

Det låter som om ni har haft en underbar påsk och att veckan nu kommer också med en hel del roligt. Ses snart. Puss och kram

2007-04-10 @ 08:33:03
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Sadjad

Du är bäst mi love. Puss

2007-04-12 @ 10:34:33
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0