Publicerat: 2007-04-05 Klockan: 18:29:00

mi love

41390-1692

 

Jag är kär.. Jag är förälskad.. Jag älskar..



Mi love är en karl vid namn Sadjad.. Det finns många speciella människor i vår värld och han är en av dem...
En av dem som låter mig vara den jag är utan att ha viljan att ändra på mig.. Han är en sådan person som uppskattar mig för alla mina egenskaper och kanske mest de excentriska egenskaperna jag har.. Och ni som känner mig vet ju att jag har sådana.. Det är speciellt.. Att klara av en sådan människa som jag utan att tänka "för fan kan hon skärpa sig någon gång"...

Kanske är det för att den här Sadjad är ett nutcase så som jag själv.. Vi är två knäppgökar som tycker om knäppa saker och vi älskar att göra dessa tokiga saker tillsammans.. Vi trivs! Trots att vi arbetar med varandra 100% per dag så får vi ej nog av varandra.. Jobb är jobb och fritid är fritid.. Man får bara prata roliga saker från jobbet på fritiden.. Jobbiga saker sköts på jobbet.. Och det fungerar!

Men jag vill ju umgås mer med denna karl.. Vi har ett helgförhållande.. Hihi kanske inte riktigt.. Men vi båda två är upptagna personer som tränar, träffar vänner o annat på vardagarna..  Så då är helgerna tiden för oss.. Men nu ska vi iallfall börja umgås lite mer.. Vi är ju trots allt i starten av vårt förhållande.. Snart 4 månader har vi varit ett par..

Huh tänker några nu.. Hur kan hon då skriva älska? Jo jag har känt denna människa i 4 år.. Så jag blev ju kär i hans personlighet och jag kände ju karln innan o utan redan innan jag blev kär.. (och ändå blev jag kär - det ni! det är kärlek!) Så att älska honom som min pojkvän istället för bara vän var inte ett så stort steg.. Ändå tog det lång tid innan vi uttalade orden..

Tokig, charmig, givmild, trevlig, social, sportgalen, snäll, väluppfostrad, snygg, empatisk, smart, kvicktänkt,  allmänbildad, mörk, självsäker, självdistans, joker, impulsiv, nyfiken, envis, rolig, filmintresserad, partyanimal, barnkär, lojal, ärlig... Detta är några av de ord som beskriver mi love...

Trots att han är implusiv o lugnet själv så älskar han att planera saker som vi ska göra tillsammans.. (tur är väl det..)

Du är färgen på en teckning, saltet på popcorn, fotbollen i en fotbollsmatch, isen i groggen, chokladen i frödingen, bilden på tv´n, du är verklighetens tarantino, dansen på krogen, orgasmen i sexet! Du är helt enkelt pricken över i´t! Älskar dig..

Detta mess fick jag av mi love härom dagen (jag sa att det ej skulle hållas privat).. Mi love.. jag säger bara DITO! Mi love är även grymt duktig på att uttrycka sig.. skulle jag skriva de saker jag fått på vissa LÅNGA sms eller i brev skulle många av er tappa hakan! Jag måste få skryta lite över mi love..

Mi love.. Vi ska ha en alldeles fantastisk påsk tillsammans.... Volim te!

41390-1674



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Va härligt det låter. Gillar din blogg och följer den med spänning :) GLAD PÅSK!!

2007-04-05 @ 19:08:17
URL: http://annsofie83.blogdog.se/blog.html
Postat av: Hillevi

Härligt det låter! Så glad för er skull Jossan =) Hoppas att ni får en riktigt trevlig påsk tillsammans! Puss

2007-04-06 @ 10:02:27
Postat av: Annah

Detta är ju det underbaraste jag läst på länge. Verkligen härligt! Va kul att ni jobbar ihop, det hade jag missat! GLAD PÅSK på dej josefine.

2007-04-06 @ 10:22:46
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Sadjad

Herregud min älskling,det var det finaste jag nånsin läst. Älskar dig för den du är,du är helt fantastisk.PUSS

2007-04-06 @ 16:59:12
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: PB

Gud vad fint skrivet! Önskar er alla lycka!!!
KRAM

2007-04-08 @ 10:15:25
Postat av: Beata

Va gulligt ;)

Jo lägenheten va perfekt så vi tog den!!!

2007-04-08 @ 17:31:37
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Birran

Guud jag önskar att jag hade någon att skriva så om men man kan glädjas genom andra och just nu glädjs jag genom dig:)

2007-04-10 @ 16:09:34
URL: http://bh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0