Publicerat: 2006-09-19 Klockan: 21:04:39

parasit

mm det skulle kunna bli mitt andra namn. jag känner mig lite som en parasit för tillfället. en sån där jobbig jävel som tränger sig på andras människors liv. sover jag inte i erikas lägenhet så snyltar jag mat o sovplats hos milla o osse. nu ska jag ge mig på mitt tredje offer; gennebäck. torsdag till fredag ska jag ockupera hennes boning. men det finns en sak som gör att jag ej känner mig som en parasit o det är det faktum att jag vet att dessa 3 människor skulle säga nej om de ej kunde. just nu sitter jag hos milla o väntar in desperet housewifes. milla har hjälpt mig att packa idag o det gick riktigt bra! hon packade allt så fint så. jag var lite sämre på packningen. ikväll ska jag faktiskt ta osses plats i sängen.. så pass upp osse du kanske ej får tillbaks din sida sen.. haha..

lite som hänt;



bio med the gang. det var fredagens nöje. recension går att läsa på millas blogg. jag o pox var oxå med denna kväll men lyckades ej figurera på bild.



ja pappa o jag har målat min nya lägenhet. idag fick jag även reda på att de slipat golvet klart o ska anlita städfirman nu. så ev. kan jag börja flytta över saker lite tidigare. *hoppas* sen var vi på landet i helgen o grillade korv o tog upp båten. emil tyckte att det skulle börjas i tid.. haha...



skrubba skrubba skrubba båten!!



ja jag fann även diverse otäcka kryp. mer eller mindre levande! ;)



vi åt mat på gasten. tack mamma o pappa!! o så måste ju jag få vara med på bild på nått sätt iaf!!

o mamma o pappa har bokat lyxsvit åt syrran o mig o åt dem två på sunbyholmsslott fre till lör i slutet av okt.


http://www.sunbyholmslott.se

tusen tack mor o far!! jacuzzi o bastu på rummet. 4 rätters o annat smaskens!!

puss o hej










Kommentarer
Postat av: Milla

Efter den här goda maten så kan du nog komma hur oft du vill. Mi casa e su casa.
Puss puss

2006-09-19 @ 21:09:17
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: [email protected]

Du är den bästa jobbarvän som finns...bästa bästa!

2006-09-19 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0