Publicerat: 2006-09-02 Klockan: 01:28:49

lista

Inledande
01.Fullständigt namn: Josefine Karin Spalle
02.Din ålder: 26 år
03.Födelsedag: 21 juni
04.Syskon: Jessika 34 år
05.Hårfärg:
brunt med ljusa slingor i
06.Ögonfärg: mörkblåa

Förhållanden
01.Vem är din(a) bästa vän(ner)? Syrran, Milla, Sadjad, Carro, Jecka, Erika o Karin
02.Har du en pojkvän/flickvän? nej
03.Hur länge har ni varit ihop? -----
04.Hur långt var ditt längsta förhållande? 5 år, 6 månader o 2 veckor
05.Vem kysste du senast? Pierre
06.I verkligheten? ?? Hmm… error error i Josefines huvud

Grejer
01.Vad shoppar du helst?
Kläder, då helt skor.. annars väskor och solglasögon ; )
02.Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? 4 tatueringar och 2 piercingar plus standardhålen i öronen

03.Hur många skor har du? Ojojoj.. jag rensade nyss men det blir nog lätt över 30 par
04.Hur många par byxor har du?
vet man sånt? Kanske ca 15 eller fler
05.Har du några smycken som kostat över 1000 kr? ja om man kallar klockor för smycken vilket jag gör då jag nyss köpte en klocka för att det såg ut som ett snyggt armband

06.Vad gillar du att göra? Umgås med vänner o familj, jobba tro det eller ej…, träna ännu mera tro det eller ej.. ja jag ska sätta igång snart igen!, se på film, gå på bio, promenader i höstrusket, fika, äta millas mat, festa, njuta av livets goda o mycket mycket annat

07.Vad gillar du INTE att göra? Betala räkningar, gå upp tidigt på morgonen, vakna av snarkande ljud, vara bakfull, moffa godisà motsägelsefullt jag vet…
08.Vad gör du först på morgonen?
Sätter på mobilen
09.Vad gör du sist på kvällen? Skriver nått mess eller läser i en bok tills den nästan ramlar ner på mig
10. Hur svarar du i telefonen hemma? Beror på vem det är. Oftast jossan eller hej eller bara ja..

11.Hur svarar du i mobilen? Hej o så namnet på den det är. Eller jossan o så är tonläget ändrat beroende på vem det är

12.Vad ser du fram emot? Att få ordning på livet igen
13.Sov du ensam inatt?
nej
14.Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? planerande, stark och ärlig.. hmm i olika ordning o vissa skulle vilja ha andra ord.. men nu blev det tre av de återkommande orden

15.Spelar du något instrument? nej, men jag knapprar mycket på min dator.

16.Vad tycker du om dina vänner? de är noga utvalda och riktigt fina att få ha omkring sig
17.Varför är du inte vegan? Ja det brukar jag med ifrågasätta ibland.. men jag tycker om vissa kötträtter även om det bara är ett fåtal o jag vill ta vara på den maten som jag tycker om

18.Använder du långkalsonger? Ja i fjällen

19.Har du ångrat något någongång? Nej inte nu längre. Alla handlingar o val jag gör i livet för mig ett steg närmre till den människa jag idag är. Nu råkar det vara som så att jag tycker om den människa som jag idag är därav förspiller jag ingen tid på att ångra saker. Livet är för kort för det. Det är ju liksom inte så att jag kan ändra det jag gjort iaf

20.Favoritdrink? orgasm helt klart
21.Favoritfyllemat? pommetallrik eller mcdonaldsglass

22.Favoritbakismat? pizza
23.Har du några hemligheter? absolut

Favoriter
01.Färg: vet ej längre. Beror på i vilket sammanhang. Mörkt på motsatta könet. blått rent spontant. Vitt i inredning. Jeansfärg o grönt på kläder.. du ser det är ingen lätt fråga att svara på
02.Mat:
tacos
03.Killnamn: nathan
04.Tjejnamn: elina
05.Ämne i skolan: psykologi
06.Klädesplagg: med pluskilona är det mjukkläder annars tajt som bara den…
07.Sport:
boxning
08.Musik: blandat.. allt från marilyn manson till eminem
09.Fras/mening/uttyck: är det så? Eller kanske oh!
10.Raggningsreplik: har ingen sådan
11.Favoritalbum just nu? finns det fortfarande album?


Har du någonsin...
01.Snusat? bara testat
02.Rökt? bara testat

03.Hoppat bungee jump? Nej men nått liknande
04.Brutit mot lagen? jo.
05.Fått dig själv att kräkas? jo

06.Nakenbadat?
of course
07.Varit kär? ja

Extra grejer
01.Tar du droger? Nope om inte lepsyl räknas till det
02.Vad använder du för schampoo? Elvital det röda
03.Vad är du mest rädd för? Hemska sjukdomar och insekter
04.Vad lyssnar du på just nu? Datorns fläkt
05.Vilken bil skulle du vilja ha? Ich dont know
06.Vem fick du senast SMS från? Sadjad i think eller milla
07.Var vill du gifta dig? Nej jag tror jag hoppar över den frågan just nu med tanke på omständigheterna
08.Hur många MSN-kontakter har du? 35
09.Hur många av dem är online just nu? 5

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad?
choklad
02.Tränar du? Inte just nu men i vanliga fall ja

03.Hur ofta? 2-3 ggr i veckan plus promenader dagligen
04.Guld eller Silver?
silver
05.Vilken film såg du sist på bio? Tjenare kungen

06.Vad vill du helst av allt göra just nu? Sova egentligen men jag fastnade framför listan


Kommentarer
Postat av: Milla

det är alltid kul att läsa dina listor, ska bli bättre på att skriva listor också, om jag orkar.
Puss i påsk =)

2006-09-03 @ 14:13:36
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Toker

lånade den av dig :)
tackar!

2006-09-04 @ 15:48:55
URL: http://toker.blogg.se
Postat av: toker

Håller med :) roligt sätt att "lära känna" folk på.
Desamma!
Sköt om dig!

2006-09-04 @ 22:35:39
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0