Publicerat: 2006-09-24 Klockan: 19:39:29

gast, skrik o krasch

jajamensan det är vad jag har att vänta mig på lördagar o söndagar iaf. o vem vet säkerligen efter skoltid också. det är nämligen som så "att på min gata i stan" där bor det en massa barn. o eftersom att de tycker att det är så fasligt långt att gå o leka i folkparken med fina stimulerande miljöer runt sig (ca 90 sekunders gångväg) så leker de hellre på ett tak på en innergård med hus runt sig. getto it is!!

så jag ser framför mig hur jag, josefine spalle, kommer att börja lyssna på musik eller ha tv;n på. och de som känner mig vet att jag enbart lyssnar på musik i bilen eller när jag behöver komma igång på partyhumör. men jag får väl helt enkelt börja spela de gamla favoritplattoorna igen.

idag har jag kört ett par lass påsar till nya lgh. specerivaror, skor o toaartiklar. jecka kom förbi o kollade på lgh o sen så åkte vi o körde ett stenhårt boxpass så jag vet ej om jag kommer ta mig ur sängen imorn. rebecca som skulle haft passet hade lejt bort passet till christian. o ni som tränar på badet i stan vet att christian gillar att köra skiten ur folk, och ja, så även denna gång. men kul var det!

i fredags var jag o syrran o åt på o´learys. gudomligt god mat!! sen var vi o såg på en film som jag numera glömt bort vad den hette. inside någonting. den var iaf riktigt bra.



igår var jag o klippte o färgade håret hos linda! nöjd! ca 8 cm kortare o kort lugg. sen lunchade jag med evvan, jecka o carro.



igår var det även dags för jobbfest! för att komma igång så brukar ju jag posera lite inför kameran (skämt o sido) skämt?? nja.. allvarligt skoj!



sen bar det iväg till milla för en fördrink. efter det hämtade jag, milla, osse o lisa upp sadjad. för er som ej vet vem lisa är så är det osse o millas nya bil! hos karin bjöds det på 3-rätters. huvudrätten glömde jag ta kort på..ihh.. o sen var det drinkar som gällde!



efter en trevlig middag var det dags för mitt nyinköpta spel "sanning o konsekvens". det var länge sen jag skrattade så mycket. fick ont i magen av att skratta "tyst" under alla busringningar. förlåt eva o pappa för de mystiska samtalen. o förlåt till dem som fick skumma mess, det berodde på konsekvens upprag. jag tänkte ta med mig spelet på lördag til divazfesten. men man måste spela det någolunda nykter.



för ögat kan detta se vrickat ut. men milla hade alltså dessa papper i näsan en timme. karin kör sin sexypose. sadjad pratar låtsasspråk med en vän. milla mimar en låt med toaborsten som hjälp. karin visar sin favoritställning med den som satt till vänster om henne. karin blir smiskad på rumpan av den som satt til höger av henne o utropar samtidigt "i´m so nasty". karin har ritat en bild över sina imtima delar o sadjad härmar en säl som förlorat sin mamma..

haha..

veckan som följer;
måndag; jobba till 17. föreläsning 18-21
tisdag; jobba till 16.30. köra ett par lass till nya lgh med lisa o milla.sen tjejkväll hos carro.
onsdag; jobba till 15.30. träna box med jecka.
torsdag; jobba till 13. fixa naglar. träna box med elin.
fredag. ledig. milla o jag åker med lisa till sthlm. går på stan o ser på rent!! sen sover vi över där!
lördag; äter troligtvi brunch i sthm o sen beger vi oss hemåt. kör ett par lass till nya lgh samtidigt som jag tvättar. sen divazfest hos pb med palaceutgång.
söndag; då flyttar jag! med hjälp av mamma, pappa, syrran, walle, sadjad, carro, conny, karin o evas smörgåstårtor!

puss o hej

Kommentarer
Postat av: vendeley

du verkar ha heeelt undebara (och galna) vänner! :)

2006-09-24 @ 20:23:36
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: Milla

Ja den här veckan kan väl inte bli bättre eller vad säger du. Måste bara tilläga att jag blev jätte täppt i näsan efter att ha haft dem där i en timme så barn pröva inte detta hemma.
Puss och hej

2006-09-25 @ 15:56:35
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Annie

Haha den där lördagen kan bli riktigt kul, fan ja längtar hihihi

2006-09-26 @ 13:29:41
URL: http://angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0