Publicerat: 2006-09-11 Klockan: 21:31:28

den senaste veckan...

ska inleda med en dikt som en gammal klasskamrat skickade till mig efter att ha tagit del av det som hänt i mitt liv den senaste tiden;

Ibland så känns det som
om livet står still.
Och just det man är i
är inte det man vill.

Man känner sig så svag,
så vilsen och så feg...
Så känns det till den dag
man vågar ta ett steg.

Då öppnas nya vägar
och man får perspektiv.
och plötsligt kan man se
hur man vill ha sitt liv.

Och när man blickar bakåt
när man har fått distans,
så ser man att det svåra
var källan till en chans.

tack jenny.. den berörde o träffade rätt...



förra veckan bjöd på både roliga saker, tråkiga o jobbiga. två av de roliga sakerna är dokumenterade hääår ovan. jag lagade mat åt milla o sadjad o som vanligt så brottades milla o sadjad lite.. jag var även på akropolis o åt med carro o malin. mycket gott o trevligt!



på fredagen var det dags för kräft/pajskiva hos milla o osse.. så goda pajer... mums..



även denna kväll bjöds det på brottning.. sadjad vann över milla o stoltserade.. osse vann över milla till conny o sadjads förtjusning...



dagen därpå vankades det frukost på stan med milla o sadjad o sen även lite shopping.. vi hälsade på i en välkänd butik i stan för att se fredrik lära sig sitt nya yrke! bilden på boken är endast för osse bosse...



jag gjorde mig "fin" till kvällen.. så fin man kan bli 7 kg plus, finnig o dan.. yuck.. när ska man börja gå ner i vikt.. jag tycker jag har skött mig duktigt i 2 veckor nu o inte ett hekto.. blä så tråkigt...



middag o dricka hemma hos lotte potte tillsammans med stina.. mycket trevligt, mycket prat o många bekännelser..



vid halv tolv tiden gick vi till teaterbaren.. där pedro tyckte att det var mycket trevligt att ha oss där!



teaterbaren! efter det gick vi till otten hör o häpna.. o vi stod där på toaletten o kollade oss i spegeln o jag tror det var stina som sa; ja vi är absolut äldst i den här spegeln.. ungefär 6 år äldre än alla andra.. haha.. det var måttligt kul så vi gick till mcd efter bara någon halvtimme..



ja alla roar vi oss på olika sätt.. där fann vi även åsa!

det var den veckan o den helgen.. jag har sovit hos erika hela helgen.. tack... ska sova där imorn igen o troligtvis kommande helg också. i veckan ska pappa o jag köpa färg o på lördag ska jag börja måla i min lägenhet. med pappa såklart! idag delade pox o jag upp alla filmer.. det är nästan det endaq vi behöver dela upp.. de andra sakerna ger med sig rätt naturligt hoppas jag..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Milla

För din skull stumpan kan jag brottas varje dag och göra tacopaj åt dig bara du blir glaaaaaad =).
hoppas att maten ska duga åt fröken ikväll. puss puss

2006-09-12 @ 17:35:35
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Annie

Hej Jossan!

Tänkte bara hur det är.. Jag har fullt upp med skolan, så jag hinner inte med så mycket mer. Hoppas du mår lite bra iaf! Kram Annie

2006-09-14 @ 13:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0