Publicerat: 2006-10-11 Klockan: 10:28:46

yepp yepp

ihhhhhhhhh...........

fortfarande inget internet och om möjligt ännu mer desperat.. vad vill de hemska människorna på telia egentligen?? haha förlåt osse o conny.. inget ont om er.. men varför går det inte fortare.. förlåt erika också.. du är ju med en sån där sektmedlem.. en "telian"...

ja men livet snurrar på o det har varit barfest o annat stohej.. håller på att fixa i lägenheten hela tiden.. kaotiskt.. eller det är ordning bara att jag vill ha perfekt ordning.. o det är det inte än.. i eftermiddag innan föreläsning med paolo roberto så kommer mamma o pappa till lägenheten o då ska vi fixa gardiner o tavlor. efter föreläsningen så kommer milla o osse o då ska de hjälpa mig med en lampa..

på fredag är det bio.. på lördag är det klassfest på palace.. jag ska ha förfest i min nya lägenhet.. söndag så kanske familjemiddagarna börjar igen! hoppas det iaf..

puss puss

obs nya bilder kommer så fort jag har fått bredband hemma...


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Du gör ett superjobb trots att du har så mycket omkring dej både privat o på jobbet.Jävligt stark människa...jag är imponerad! Kram

2006-10-11 @ 13:14:57
Postat av: Sadajad

Du gör ett fantastiskt arbete trots att du har så mycket omkring sej både privat o på jobbet! Du är en stark människa...snygg lya har du också! Kram

2006-10-11 @ 14:13:05
Postat av: Erika

fortfarande ingen order :-( :-(

2006-10-11 @ 14:24:57
Postat av: Milla

Ja vi var där och hjälpte till men vet e katten om det var en lampa vi fixade med =). Längtar redan till nyår. Puss puss

2006-10-12 @ 19:32:12
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0