Publicerat: 2006-10-29 Klockan: 21:41:28

soon... very soon...

mmm imorgon börjar min tänkarvecka.. veckan då jag ska ta mig tid att bara vara.. jag har bytt perspektiv.. i början tänkte jag att denna vecka skulle bli en vecka enbart för reflektion, sorg, blötande o stöpande o tankeverksamhet på högsta nivå.. nu har jag bytt min tänkarvecka till min egovecka.. en vecka då jag ska gå till jobbet, träna om jag känner för det o sedan gå hem.. jag ska göra saker jag mår bra av efter träningen.. den enda regeln är att jag får inte umgås med mina nära o kära.. iaf inte den första perioden av denna vecka.. och jag ska ej gå ut kommande helg (rekord....) jag ska kunna ta ett långt bad, sitta framför datorn,  kolla gamla kort o inspelningar.. skriva skriva o skriva.. mm o i och med det så kommer jag naturligtvis att tänka o reflektera.. men under mildare omstndigheter än att gå in för att jag enbart ska tänka...

mm denna vecka skulle jag milla o karin på bio o se "mitt super ex", men eftersom att den gick lite senare än vad vi ville så köpte vi hem wokmat o såg filmen hemma hos mig istället med roliga ljudeffekter.. haha..



i fredags åkte jag, milla o joanna till ullared.. oh my god säger jag bara.. jag vet inte om jag någonsin vågar mig dit igen.. släpp fångarna fria säger jag bara.. eller släpp josefineshoppolic lös.. gaah.. inköpen....



igår var det fest hos charlotte.. det var mycket mycket trevligt.. efter charlotte blev det teaterbaren.. några av gästerna hos lotten potten..



glada miner var det mest hela kvällen.. rebecca lekte lite med fotokonsten o "höll" sadjads huvud..



ja o så kom det ännu mera folk.. o då blev det ju ännu trevligare...



ja o som om det inte var nog om det så kom det ännu mera folk... haha.. o lotten o jag poserade lite med magnus..



mm o sen var det bara rebecca o jag som kände oss lite aningens flummiga o fick  till ett par intressanta poser..



tack lotten potten för festen.. puss

Kommentarer
Postat av: jessica D

skoj verkar som ni hade roligt =) partyloppan.hehehe !

2006-10-30 @ 08:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0