Publicerat: 2006-10-01 Klockan: 03:37:55

divazfest o leche



divaz divaz... oj jag ska snart upp o flytta.. om 6 timmar.. varför sitter jag här? jo för att göra en sista blogg innan karin o conny kommer.. eller jag menar innan jag kommer få bredbandsuppehåll.. huh..



jag får säga "i´m so nasty". åsa visar favvoställningen. pb har förlamade ben o häver sig till toa. o milla jag satt en timme med papper.. haha.. förlåt erika o charlotte för polismesset.. haha.. erika blev chockad o charlotte tog det med ro! men både tog det på allvar!

41390-965

me and my wonderful friend caroline.........

vi körde en egorunda där alla fick säga en bra egenskap o något som man tyckte var snyggt på varje person. känner ni någon som har  snygga armar, snygg mage, är lång o smal o allmänt snygg så kan ni ju hojta. skulle hon, ja det är en hon, förutom dessa otroligt fina komplimanger vara en stark o ärlig person som alltid gör som hon vill och det hon känner är rätt har ni kanske också träffat på josefine någon gång. haha.. det var de snälla egosaker de sa om mig! tack för den egotrippen!



jag mötte upp charlotte på leche när de andra gick till harrys. nej jag kan bara inte gå dit för röjändamål än. magnus o mogge var med oss hela kvällen o dansade. det var skoj som bara den o caroline du skulle älska stället! en gång i månaden har de visst öppet.

nej nu ska jag försöka nanna kudden för snart kommer karin o conny o bankar på min dörr....

Kommentarer
Postat av: Erika

Skaaaapligt chockad och nervös blev jag! Skoja inte! Inte busa så där med mig igen. Mitt hjärta orkar inte *L*... Kul å läsa att ni hade det roligt. Hoppas flytten gick bra!!!! Puss o KRam

2006-10-01 @ 20:04:48
Postat av: Annie

hihi skönast va väl Charlotte hahaha
Kul hade vi, soon again

Puss

2006-10-02 @ 10:08:33
URL: http://angeliqa.blogg.se
Postat av: Robban

Tjejen med brunt hår och piercing i underläppen(?), måste jag säga är en riktig snygging! Hon måste fått många komplimanger i er "Egorunda".

2006-10-15 @ 15:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0