Publicerat: 2006-11-18 Klockan: 23:12:35

sjukhusnoja

först o främst vill jag bara säga..... KOLLA IN DETTA!! det är vår reklamfilm om kärlekspillret!

http://www.youtube.com/watch?v=pqu3o8YDKrQ

ja igår tillbringade jag 6 gånger 60 minuter på sjukhuset.. ja 6 jävla timmar.. för att de skulle säga det jag trodde.. du har en kraftig stukning.. under min tid på akuten fick jag trevliga spontana besök.. av dessa människor..



vica min kära kollega.. pappa som undersökte mim fot.. mamma som var orolig att jag ej skulle hinna till idol.. min syster som var snäll o kom o besökte mig.. uttråkad.. o ja!!

hmm glömde en sak middagen med milla o sadjad..



sadjad härmar mig när jag har morötter i tänderna som han säger o milla får sig ett rejält skratt..


sen efter den där sjukhusvistelsen åkte jag milla, syrran o joanna upp till sthlm o kollade på idolinspelningen.. vår vän beata hjälpte oss dit.. men hon var bra seg.. haha.. osse bosse var iron maiden klädd o skulle på spelning.. väl på idol fanns där en viss bonde som nägra i umgängeskretsen hade ett gott öga till.. o tänka sig han satt sig bredvid milla., platserna blev helt plötsligt inte så dåliga va?? haha..



ja o i pausen kunde man ju ha roligare.. har man inget nöje får man skaffa sig ett tänkte josefine o lekte med sina kryckor..



nu har precis fredrik, charlotte o sadjad gått hem o jag ska ta o sussa snart.. o nej vi kunde inte samsas om vad vi skulle se för film.. så det blev 3 olika filmer i ungefär 20 min vardera.. och ja det var så trevligt att vi ska ses helgen innan löning varje månad.. o nej jag tror inte att det kommer hålla länge.. men men huvudsaken är ju att man har ett mål..

puss




Kommentarer
Postat av: Ante

Trodde mest det var fjortisar som sprang på idol..... jag hade nog fel.

2006-11-19 @ 08:51:43
Postat av: Annie

Ja fattar inte, vem va bonden????

2006-11-20 @ 07:39:53
URL: http://angeliqa.blogg.se
Postat av: malin

Jag undrar också över bonden!?! Jag kommer ändå från bondevärlden men fattar ändå inte!

2006-11-20 @ 19:50:02
Postat av: Josefine

ja men det var ju ngn som var med i idol o kom med men hoppade av självmant eller ngt sånt..

2006-11-20 @ 20:34:55
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: jecka

stackars kryckan du råkar ju jämt ut för kryck saker,eller med jämna mellan rumt. så skoj med idol hade verkligen vetla varit med kram i massor

2006-11-21 @ 22:32:34
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0