Publicerat: 2006-11-12 Klockan: 19:31:26

inflyttningsfest

skit skit skit.. satt nyss o skrev o gjorde en fin blogg.. så kom jag mot ngn knapp o så vips borta.. så nu blir det en kortfattad blogg.. gaah..

yepp yepp regn o trist väder möttes man av igår morse.. skulle gått promenad med jecka men det blev att åka o hälsa på pox på hans nya jobb istället.. hem o slappa o sen göra mig fin o börja posera..



sen kom gästerna o jag fick en massa fina saker som linne, armband, 2 vinflaskor, en spritflaska, 800:- presentkort på fotoquick för att göra en fototavla på duk, scrapbooking (stavas??) tavla på milla o mig, fototejp, termometer, fin blomma, tavla på stina o mig, duntofflor.. glömde jag något så skäll på mig..



mycket folk blev det o mycket foton med.. papi o conny bjöd som vanligt på den fantastiska 9-5 dansen..



jag, min kusin johan o han två vänner johan o henri hade djupa diskussioner i sovrummet.. sadjad kom insmygandes o ville vara med på ett hörn..



mm klockan tickade på o festen kom igång ännu mer.. det var ungefär vid den här tidpunkten som vakten ringde på dörren o bad oss sänka volymen.. klockan var då 22.30.. skärpning grannar!! vi sänkte lite o fortsatte att festa.. papi o pierre leker brokeback mountain...



snusk snusk snusk.. inte en fest utan  lite spanking o pussar.. sadjad leker (?) mupp på vårt fina fotbollskort.. underbart foto på karin..



hejdå festen.. här var det dags att ge upp.. caroline började bli wild and crazy.. haha..

tack alla vänner för att ni kom o gjorde detta till en underbart blöt fest! några av er får göra en favorit i repris den 25!!

vad händer denna vecka då...?

må: jobb 9.15 till 20
ti: jobb 7.30 till 16.30 sen ska jag laga en 3-rätters till milla o sadjad o så ska vi se på film
on: jobb 7-15.30 träna box med maria
to: jobb 6-13 tvätta. gå promenad med charlotte. träna box med elin.
fr: jobb 7-15.30 åka till sthlm med milla, syrran o joanna. gå på idol.
lö: promenad med jecka kanske..slappa o se på film
sö: till milla o ha en desperet housewifes kväll

Kommentarer
Postat av: Sadjadmupp

Bästa inflyttningsfesten jag nånsin varit på...det är inte alla som bjuder på trerätters på en inflyttningsfest...fan va gott det va...mmm vad gott det va...mupp? kan ju inte va snygg jämt! Undrar vad vi får avnjuta på tisdag?

2006-11-12 @ 19:41:41
Postat av: Caroline

Ja enda anledningen till att jag blev "Wild and crazy" var ju för att du BET mig i axeln!! Faaan vad ont det gjorde... jag har ett stort rött märke än!

2006-11-12 @ 21:06:19
Postat av: Malin

Tack för en kanonkväll, och förlåt för att jag råkade hälla öl i din sko Carro...försökte att torka den med hårtorken,men den var redan upptagen av Stina då!!! Visa grannarna vart skåpet ska stå den 25:e tjejer...nu får råttet vara mågat!!!! =)

2006-11-13 @ 06:11:50
Postat av: Erika

vill ju mmeeeeed v ara med juh :-( :-( :-( och 25 kunde jag inte heller.... kul att läsa att ni hade det så roligt i alla fall!!!! :- :-) KRAM

2006-11-13 @ 07:45:30
Postat av: Milla

Tack för en super kväll och för ett superhångel =).
Puss puss

2006-11-13 @ 13:23:58
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Karin

Tack för en superkul kväll. Jag hade mycket trevligt. Nästa gång kanske du ska be om hjälp när du ska laga "mat" :) Ja, vilka fegisgrannar du har som inte ens vågar komma upp själva utan måste kalla på vakt. De har nog aldrig haft en sådan tjej som du i sin trappuppgång...... :)
Kram kram

2006-11-13 @ 20:11:47
Postat av: Caroline

Du är förlåten Malin. Jag ser det positiva i situationen: min sko har fått en helt ny arom som inte skulle uppstått om inte du spillt i den!

2006-11-14 @ 10:45:38
Postat av: linda

Hej vi hade jätte kul och det verkade ni oxå ha haha kram linda

2006-11-14 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0