Publicerat: 2006-11-16 Klockan: 21:13:37

hagamannen

usch usch usch... tränade box med charlotte idag.. jag hade sagt till henne att det var vanlig box o att jag skulle ta det lugnt med henne.. när hon fick reda på att det var powerbox blev hon lite bitter o sa "du ska fan få nu".. vi började träna o skrattade o hade kul.. sen var det en övning när man "knäar" varandra.. charlotte säger åt mig att tänka på hagamannen.. jag tänkte väl på lite allting o plötsligt när jag ska ställa ner foten så trampar jag snett.. riktigt ontsnett.. faller typ ihop o tycker alltmänt synd om mig själv..

jag var ändå vid gott mod.. tog av mig skon o stod på ett ben i ca 15 min o tränade.. ja jag stödde knäet mot stepbrädor ni som betvivlar min balans.. men sen funkade det inte längre.. ut o ringde pappa.. o han kunde inte komma.. syrran.. som ej svarade.. walle som spelade innebandy.. milla o osse.. som kom direkt.. TACK! ni är underbara.. in med cykeln.. till syrran o hämta kryckor.. de följde ner till källaren o hämtade min tvätt.. tack ni hjälpte mig när jag kände mig riktigt petit o hjälplös..

nu har jag lyckats duscha o börja plocka med tvätten.. allt tar sådan lång tid o allt är krångligt.. det är inte lätt att hoppa på ett ben o jag har svårt med balansen.. att krypa på knäna gör ont o vrider jag fel på foten gör det skrikont.. ska kanske äta nått o sen plocka klart med tvätten.. det blir min bedrift ikväll..

imorn kommer vica o hämtar mig o skjutsar mig till jobbet.. ja väl på jobbet för jag jobba med lite "kontorssaker" o lite i barngrupp..  sen skulle ju jag köra i sthlm (vi ska ju till idol imorn) men det kan jag ej så milla o syrran får ta vid.. hoppas att det går över fort som fan för nästa vecka skulle jag vara duktig o träna varje dag.. o jag ville verkligen det.. tur är väl att det blir lugnt i helgen..på lördag kommer sadjad, charlotte o fritte hit på tacos o spelkväll.. söndag blir det desperet housewifes kväll med milla..

sen är min fot bra igen! annars fan ta dig charlotte o hagamannen...

puss från en lite småbitter josefine

41390-1068

Kommentarer
Postat av: erika

neeeeej! Aj! sånt där är inte skönt. Hoppas det "bara" var en lätt stukning!!!!
Åh idol! Vad roligt! Får du berätta mer sen! Vad står det på erat plakat då ni ska hålla upp? *asg* ;-)

Kör försiktigt!
PPuss

2006-11-17 @ 06:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0