Publicerat: 2006-11-14 Klockan: 22:24:46

facts about josefine

1. Vad heter dina föräldrar? Hans o Yvonne
2. Vad jobbar dina föräldrar med? Mamma är sjukpensionär.. forna postkassörska. Pappa säljer symaskiner på HJ´s hem och industrisymaskiner. (lite gratis reklam pappsen…!! Ska vi säga en tusenlapp..haha)
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Öhhhhhh?????????
4. Vilken är din favoritrestaurang? Pappa Grappa
5. När badade du i en pool senast? Måste varit hos Christina efter cypern.. nej för fan jag var ju på vattengympa för ca 3 veckor sen
6. Har du varit med i någon skolpjäs? O JA!! Flertalet!! 
7. Hur många barn vill du ha? En eller två
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Reagge.. helt klart…*suck*
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Det är nästan fyra år kvar så jag har nog lite tid till på mig..
10. Vad har du för TV-kanaler? De vanligaste som man kan få i det billigaste boxervalet
11. Har du åkt moped någon gång? Yepp yepp men det var år o dar sedan..
12. Har du busringt någon gång? Jag? Nej oh nej sånt skulle jag ALDRIG göra..
13. Har du fått felparkeringsböter? 2 eller 3 ggr
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har ej gjort det men är inte bang
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Israel
16. Har du en egen trädgård? Ja en liten oas i fönstret i min lilla tvåa..
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons helt klart
18. Kan du alla orden i nationalsången? Första versen iaf
19. Badkar eller duschkabin? Badkar
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Borat
21. Favoritpizza? Vegetarisk på Pappa Grappa
22. Chips eller popcorn? Chips.. ju fetare desto smarrigare..
23. Vilken färg på läppstift använder du? Åt det brunare hållet
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hihi nej men apelsinskal.. haha..
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Dagligen framför spegeln.. o vet ni vad? Jag vinner fan varje gång!
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Caroline o Malin, mousakka på Akropolis
28. Favoritchoklad? Den med luftbublor i
29. Favoritbok? Korkade vita män, Michael Moore
30. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej.. men jag har inte gett upp hoppet än
32. Är du bra på matlagning? Ja om jag vill..
33. Klarar du att tanka själv? Ja om jag vill..
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nope
35. Pepsi eller Coca Cola? Cocacola light
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Uniform o uniform… ja på sätt o vis kan man väl kalla det så..
37. Vad var det senaste du handlade? 3 bullar på sockerbagarna
38. Har du kräkts offentligt? Ja
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Iaf upphetsning..
41. Har du ringt något betalnummer? Yepp yepp
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja tydligen..
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Michele
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Nope
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Oh herregud jag vet inte faktiskt..
46. Vad har du i din väska? Ups det krävs ett par a4 för att rabbla upp allt..
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Skriver dagbok
48. Vad är du tacksam för idag? Idag? Att två av mina toppenvänner var här på middag hos mig..

41390-1120

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Oh va roligt, den här måste jag stjäla :D

2006-11-15 @ 10:33:20
Postat av: Karin

Kul med lite rolig läsning, speciellt 32 :), när man inte mår som bäst. Men Jossan min vän vad menar du med 37, vad är det jag läser..... :) Kram kram

2006-11-15 @ 10:50:13
Postat av: Josefine

haha.. vet du vad karin att det var faktiskt till milla o sadjad om min pannacotta inte skulle falla dem i smaken.. men som sagt jag köpte 3.. hihi.. hoppas du blir kry snart! du saknas oss på jobbet din långe fina sak! puss

2006-11-15 @ 16:14:28
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Annie

hihih så kul ;)

2006-11-15 @ 23:30:28
URL: http://angeliqa.blogg.se
Postat av: Milla

vill ni ha svar på 46 får ni kolla tillbaka när vi lekte sanning och konsekvens eller vad säger ni sadde och karin. Puss

2006-11-16 @ 18:31:21
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0