Publicerat: 2006-11-20 Klockan: 21:16:15

"en lördagsöndag"



hihi.. en lördagsöndag.. alla som läst eller sett ondskan vet ju vad det är.. men min lördagsöndag var bättre o roligare än hans..

i lördags så var jag första på stan med milla.. det var mysigt!! på kvällen så var charlotte, sadjad o fredrik här. vi åt tacos, pratade o som sagt såg på några korta filmsnuttar.. på söndagen så hade jag, milla o annie en underbar eftermiddag/kväll. vi åt tacospaj o såg på 5 avsnitt av desperet.. i am in love!! det är ju bara så skoj.. vi ska snart se resten också... yihaa!!



idag har jag jobbat hela dagen o sen haft möte.. nu är jag nyduschad o ser på cityakuten.. men det är ju så jävla trist.. hatar när de gör inspelningar från "afrika".. ska sova efter programmet.. eller läsa nån timme o sen sova..

imorn är det tjejkväll hos anna, det ska bli kul att träffa alla igen!

puss


Kommentarer
Postat av: Annie

Hello Jossan! Tack för igår, det var mycket mysigt! Nu ska jag stupa i säng efter en heldag med plugg.. Eller ja, heldag och heldag.. Kanske halvdag. Eller inte ens det.. Trött är jag iaf!=) Jag har också en blogg nu; allaflickor.blogg.se, titta gärna in! Ha det bra! Puss

2006-11-20 @ 22:24:21
Postat av: Annie

Hatar oxå fan de, bara Carter man känner igen lixom....
Grrrr

2006-11-21 @ 00:09:25
URL: http://angeliqa.blogg.se
Postat av: Milla

Tack för en superkväll, önskar bara att jag kan bli frisk snart, dör av tristess. puss

2006-11-21 @ 13:48:04
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: sadjad

Nästa gång väljer jag film så slipper vi byta var tioende minut...

2006-11-21 @ 20:14:15
Postat av: Anonym

det låter som en härlig hel kryckan hoppas du fixade allt det utan den hehe,film film du är tokig =) kramar

2006-11-21 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0