Publicerat: 2006-05-06 Klockan: 09:22:06

skrivandets mening

ibland innfinner sig en pirrande dov o obehaglig känsla. jag har på senare år kunnat lokalisera vad den känslan beror på genom att skriva om saker o ting. när jag skriver brukar det mesta jag tänker på kunna yttra sig och sedan bilda en helhet som för mig känns relativ logisk.

men ibland finns känslan där och jag kanske inte känner för att skriva. jag behöver oftast vara ensam då för att kunna skriva av mig. ibland är jag inte ensam, ibland vill jag inte skriva om det jag känner o ibland försöker jag förtränga saker. kanske känns det bättre om ett tag??
 
jag har en pirrande dov o obehaglig känsla just nu. jag vill inte skriva om det. ja men då får jag skylla mig själv. jag får ha denna känsla. ibland brukar jag försöka resonera med mig själv när jag promenerar någonstans men oftast blir det bara samma tankar som irrar och irrar och jag får svårt att reda ut dem utan någon som bollar tillbaks.
 
imorgon ska jag gå promenad med caroline så då kan hon o jag bolla om den pirrande dova och obehagliga känslan fortfarande finns kvar. ja nu ska jag "förtränga" den och ge mig ut till landet för att sola! sen är det FEST som gäller! *yihaa*

   hmm.. observera att karins o mitt sugrör går direkt från vodkaflaskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0