Publicerat: 2006-05-22 Klockan: 22:57:42

planeringsdag

idag skulle jag ha jobbat 7-13 men eftersom att vi hade planeringsdag blev det 7.30-16.45.. jaja men det var skönt att få lite pappersjobb klart. vi fick riktigt god mat! grillat, bakad potatis, olika sallader o tzatziki! antigympa...? tror det hette så.. ja det har vi fått prova på också, det var lite svårt att koncentrera sig på det man skulle bara när alla bilar människor åkte/gick förbi.

det blev en promenad efter planeringsdagen. josefine har inte tränat på 2 veckor.. ihh.. o inte lär det bli nått denna vecka om jag ej skulle orka anstärnga mig på torsdag såklart.. på torsdag ja då ska jag ut med charlotte en sväng! trevligt trevligt. på lördag kommer linda o det ska bli riktigt kul. karin ska ha fest då också!!  yihaa!!



jag... karin... linda... charlotten potten

Kommentarer
Postat av: jessica

oj oj vad fester loppan du är sanslös hur orkar du på gammla dagar...??? hihi party party syns ikväll kramen

2006-05-23 @ 12:42:24
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0