Publicerat: 2006-05-24 Klockan: 23:54:32

oh lalala..

bra dag på jobbet som toppades av oanade skådespelartalanger á la rödluvan o vargen. camilla tyckte att vi skulle showa för barnen o ca 1 min efter det så spelar camilla, jag o sadde upp rödluvan. aningens improviserat men fy fan vad kul vi hade! o barnen med...

efter det så gick skådespelartrion på stan tillsammans o vi shoppade loss alla tre. sen mötte camilla o jag upp pox, danne o oskar o vi åt på pappa grappa o bara skrattade åt allting.. det fortsatte mot bion där josefine somnade till x-men 3.. under de avgörande scenerna.. så fråga mig inte om den är bra.

nu sitter jag här hemma o är förvånad över ett telefonsamtal. min mormor har ringt hem till mig o pratat in på telefonsvararen. det har aldrig hänt. vi ringer aldrig till varann. så nu måste jag ringa till henne imorn o se vad det var hon egentligen ville.. hmm.. men hon lät glad iaf..

imorn ska jag sola, fira pappa som fyller 59 år o gå till teaterbaren med charlotten potten.. äta o dricka lite..

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0