Publicerat: 2006-05-07 Klockan: 18:53:25

människa igen..

ja nu börjar jag lite smått att bli människa igen.. lite smått iaf.. men som sagt jag skyller inte på någon annan än mig själv. jag vet att vi var hos camilla o oskar o skulle dricka en drink innan vi gick till teaterbaren.. mm men gör såhär att multiplicera den drinken med en hand ungefär. sedan drack jag nog 2 cider inom loppet på en kvar väl där. o det var startskottet för en fullare o fullare josefine.. öjöjöj..

sadde kom o bjöd oss alla på drinkar o jag fick nog även en shots.. jag drack en iaf.. visst det var en jävla rolig kväll o denna dag har jag väl återhämtat mig sakta men säkert..

ska äta mat nu för första gången idag.

  en nykter o en full josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0