Publicerat: 2006-05-16 Klockan: 21:51:32

ingemar gens

idag har vi varit på föreläsning.. förlåt jecka det var inte alls med kajsa utan med ingemar gens. mycket bra föreläsning som handlade om genus. och bara vårt förhållningssätt gentemot barnen.. fan vad vi skrattade åt situationer han tog upp.. mitt i prick o tänk då att jag har ett stort genustänk.. så tänk de som ej har det. ojojoj..

jaha.. o så var det onsdag imorn.. hur kan det gå så fort? pierre ska tatuera sig imorn på ryggen. tre tecken som står för michele. det kommer att bli jättefint! jag har hittat ett nytt ställe där jag kan klämma dit en till.. haha.. det blir efter bröllopet.. ska ha josefine skrivet! ni vet nu när jag tappar bort min identitet med namnbyte o allt så måste jag ju veta vem jag är.. haha.. kanske ska skriva spalle stort över pannan annars... skämt osido..

imorn ska jag träffa ullis! kul! vi ses nån gång ibland o det är alltid kul att uppdatera sig lite. torsdag ska jag träffa jecka o på fredag syrran.. lördag är det tjejfest o på söndag är jag bakis. det var den veckan det..



jecka o danne... jag o jecka.... jecka o caroline

Kommentarer
Postat av: jessan

jaså vad skoj de låter som en bra föreläsning synd att ja inte var där hehe låter intressant nästan så man längtar att gå på föreläsning igen =) men jossie en tatuering till.. hur ska detta sluta? hehe blir skoj att se pierres sen syns i morgon puss

2006-05-17 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0