Publicerat: 2006-05-28 Klockan: 17:46:09

hejdå

ja hejdå... imorgon klockan 13 blir jag hämtad på jobbet av pox, mamma o pappa. då bär det av till arlanda. cypern.. närmare sagt agia napa... en vecka. det ska bli skönt att få ligga o sola, bada o dricka färgglada drinkar ; ) o fira mamma på hennes 60- årsdag såklart!! jag ska nog ta med mig mobilen för första gången på en resa. jag har blivit för beroende. måste kunna knappa lite på den. o jag hoppas att det finns internet på hotellet.. så jag kan uppdatera bloggen nångång ibland.

i helgen har linda varit här. linda från götet. vi hade ett intensivt dygn fyllt med stan, mcd (2ggr...), smultronstället, fest hos karin o dop i östra eneby kyrka för lilla evelina. det var ett roligt dygn som gick alltför snabbt. o karin.. du var så jävla snygg igår!



om ni undrar varför vi har lustiga ställningar på några av korten så har det med att göra att vi lekte "kortleken" på karins fest... o bilden på karins ben är hennes uppfinning för "lepsylhållare" då hon annars har lepsylet i strumpan. på en bild sitter jag o blir djup tillsammans med lilla "marsvinet/hamstern".. haha..

http://www.fritidsresor.se/Resorts/travel.aspx?id=16694&cat=2|171&entry=2&dest=0&city=49&type=c&hotel=3068

här kommer jag befinna mig i en vecka...

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas ni får kul på Cypern! Ha det bra. Kram

2006-05-28 @ 22:14:20
Postat av: vendeley

Åh, inte ett dugg avundsjuk. Hoppas du får en trevlig semester! :)

2006-05-29 @ 08:54:09
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: jezzie

så hila skoj bra att du hade en trevlig helg ja måste få lite dopkort av dig....... tog ju inga själv hihi

2006-05-31 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0