Publicerat: 2006-05-15 Klockan: 20:19:38

Göteborgsbesök

mm snart kommer linda hit!! det ska bli jättekul! det var i april förra året som jag o jecka åkte till henne i götet... om jag ej minns fel! men nu den 27 maj kommer hon hit, så troligtvis kommer hon att vara med på lilla evvans dop också.

vi ska hinna med några saker men inte så många denna gång. smultronstället, då kanske med jecka o evvan om de kan hänga med. så blir det fest hos karin g. kanske en vända på stan. o så dopet på söndagen.

idag har vi haft gårdsfest på jobbet. det var lyckat o kul att vädret var med oss!!

  jecka, jag o linda.. från april förra året!

Kommentarer
Postat av: jessica D

Självklart hänger ja med till smultronstället om vi inte har mega mycket att göra inför dopet men tror de mesta ska vara klart då =) Så skoj att linda kommer hit o att hon kan hänga med på dopet de där kortet på mig ser häftigt ut kan du inte maila över de? puss i mängder

2006-05-16 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0