Publicerat: 2006-05-29 Klockan: 19:13:54

försenad...

ja nu sitter jag här på arlanda o har precis 90 min internet till mitt förfogande.. det kommer jag använda på bästa möjliga sätt.. blogga, luna o läsa tidningar..

men varför sitter jag inte redan nu på ett plan på väg till cypern tänker ni? ja det tänkte jag med men detta plan som skulle gått 18.55 är försenat till ca 22.. ja så var det med det.. så nu springer ungarna bärsakagång o walle o syrran efter.. haha så illa är det INTE jag försökte bara vara lite rolig ett tag..

gick upp 5.05 idag. jobbade mellan 6-13 o nu är jag här... that´s it ungefär.. det ska bli skönt att komma iväg men samtidigt har jag inte längtat nått efter denna resa.. så jag kan bara bli glatt överaskad.. den saken är klar..

puss på er alla vänner där hemma.. somliga mer än andra.. ta åt er.. haha... just me kidding around...

41390-147   **bye bye** c u later...

Kommentarer
Postat av: jezzie-pezzie

vilket häftigt kort.....coolt taget, hoppas nu du får en väldigt bra resa SOLA MASSOR ÅT MIG ÄR DU GULLIG!! ÄLSKAR DIG PUSS

2006-05-31 @ 11:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0