Publicerat: 2006-05-11 Klockan: 16:01:31

dåliga inlägg...

ja det måste vara så pass enkelt.. jag måste skriva så kassa o ointressanta inlägg nu för tiden för jag får inga kommentarer längre.. jaja det är väl bara att ta det till mitt inre o se om det kan komma ut något mer intressant från mig någon gång. kanske är mitt liv inte så intressant längre.. haha..

kanske beror det på att jag inte enbart skriver om michan längre. när man skriver om tråkiga saker då får man oftast gehör. men när det handlar om roliga, alldagliga saker är det inte lika kul..

lustigt det där egentligen..

mm nu ska jag snart iväg till det där förbannade vårruset. ska göra som karin sa o dansa soldansen först så att solen kommer tillbaks..

 jag & karin.. vi har en dejt på lördag.. karin ska bjuda mig på 3-rätters.. mums..

Kommentarer
Postat av: jessica

vad trevlig med middag hos karin de låter smaskigt, jag ska kommentera dig bättre de gör ju du på min =) ja läser faktiskt din blogg ju puss

2006-05-11 @ 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0