Publicerat: 2006-05-02 Klockan: 19:50:12

är det solen jag ser i skyn?

kan det vara så att vi faktiskt får sol imorgon? jag skådar någonting som kan liknas sol där uppe vid skyn. jag hoppas det. josefine hade svårt att somna inatt. men jag har lagt ner att bli sur för det utan låter det bara vara. ligger o filosoferar lite för mig själv.

idag var det tillsynsbesök på jobbet. o sen så var det mys med ungarna. de är ju så goa när de kryper upp i knäet o det känns som om de skulle kunna sitta där i evigheter om fallet nu inte var så att jag måste skicka iväg dem för att de ska sysselsätta sig.. men jag skulle också kunna sitta o tanka kraft från dem!

imorgon ska vi ha rörelse med de små liven. efter jobbet ska jag o jecka till klänningsaffären. den slutgiltiga provningen av klänningen. sen ska vi ta oss en sväng. mysigt!



camilla, karin, erica, jag o sadde... några av mina underbara kollegor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0