Publicerat: 2006-03-12 Klockan: 17:29:49

sminkning

mm.. nu sitter jag här hemma finsminkad som om jag skulle gifta mig idag.. men tittar jag på mina kläder så kommer jag på mig själv med att jag får lov att vänta i 4 månader o 3 veckor till.. längtar ju så dant ju! det känns som om vi är så pass klara att vi skulle kunna gifta oss idag.. tehe.. oh nej josefine du borde inte lura dig själv..

mm så har denna vecka oxå gått.. helt ofattbart.. vart har den tagit vägen?? igår var vi o firade lilla gustav som ej är liten längre utan fyllde 6 år.. sen var vi på GOD middag hos johanna, danne o linnea.. oskar hade fått ära att vara hos farmor..

idag har jag som sagt sminkat mig hos helena.. snart ska vi äta pannkakor o sen äta godis o se på film. hoppas att muffe klarar sig kvar i bb idag! o hoppas att bebis kommer nu! håller tummarna för er där ni just nu befinner er!

kommande vecka;
må: jobb 7-13, helkroppsmassage på lugn o ro, kvällsmöte 17-20
ti: jobb 9.15-17, bb???, tjejkväll hos pb
on: jobb 7.30-16.30, kvällsmöte 18.30-ca 21
to: jobb 7-15.30, träna box
fr: jobba hemifrån med hemsidan, middag hos en arbetskamrat på kvällen
lö: till guldsmeden o lämna in ringarna, mysa med pox
sö: träffa linda o danne, träna box

 inbjudningskort, gustav o emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0