Publicerat: 2006-03-21 Klockan: 19:18:26

prästen

äntligen.. underbart! vi har fått tag på en präst! vi slapp att ställa in bröllopet... tehe..

sune karlsson heter han.. jag pratade nyss i telefon med min ena tärna jecka o det visade sig att hon har haft sune som konfirmationspräst o han har även döpt henne. han skulle vara jättebra tydligen.. det komiska är att hon även träffade honom idag på sjukhuset... han arbetar numera som sjukhuspräst!

annars så flyter det på.. har svårt att sova igen.. inatt kliade jag sönder kroppen i stort sett.. kunde ej somna o fick för mig att det kliade på mig.. huuh.. idag har jag börjat min avvänjning med nässpray.. det har varit jobbigt under dagen på jobbet men jag vet att det värsta kommer inatt när jag ska sova..

tacos ikväll.. på torsdag o på fredag.. tehe.. galningar är vad vi är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0