Publicerat: 2006-03-17 Klockan: 14:11:30

life on mars

mm allas våran käraste sebbe kommer till norrköping på valborgsmässoafton. så det kan bli så att josefine o pierre o några fler?? kommer att ha adress värmekyrkan nån timme denna afton.. jag hoppas det iaf.. my sebastian sweetie.. tehe.. rets med poxs lite..

hemma idag o arbetar med hemsidan. nästan klar nu. bara det att servern går ej att nås.. hmm.. så jag får snällt spara allt jag gjort idag o sedan be på mina bara knän o hoppas att det går att lösa när poxs o jag försöker tillsammans.. *tjing tjing*

ska snart kopiera filmen som jag spelat in på jobbet. till föräldrasamtalen. ska bli kul att se de små liven på filmen. sen blir det en promenad innan middagen ikväll med "tanterna".

idag är en bra dag.. jag tänker fina tankar om dej michele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0