Publicerat: 2006-03-23 Klockan: 18:35:48

facts about me..

Här kommer en hel radda med "onödigt vetande". Hittade denna hos en av Michans vänner på en blogg.. Tog bort några saker.. Lite småkul tidsfördriv medan Pierre hjälper pappa att montera upp hans andra LCD tv. Snart ska vi handla på maxi o så ska Stefan o Elin hem till oss ikväll! Imorn är det sexparty o fest hos Camomilla!

FAKTA

Namn: Josefine Karin Spalle.
Smeknamn: Jossan, Loppan eller Fröken
Födelsedag: 21 Juni
Födelseort: Norrköping
Bott i: Bara Norrköping.
Bor: Norrköping.
Ögonfärg: Blåa.
Hårfärg: Typ brunaktigt.
Arbete: Japp som förskollärare.
Familj: Pierre. O så min "gamla" familj med mamma, pappa o storesyster.
 
FAVORIT
Färg: blå rent spontant men brunt o beige på kläder
Bok: Pojken serien o andra reality böcker
Spel: pictonary
Drog: lepsyl o handkräm
Fordon: en liten sketen Kaa
Film: BonnDockSaints, Kill Bill o Pulp Fiction
Djur: Hund 
Affär: Sisters
Serie: Desperate Housewifes, Cityakuten, LOST, Sex and the city
Café: fräcka fröken 
Skor: Mina stövlar
Internetaktivitet: Lunar och blogg.

BRUKAR DU
Peta dig i näsan: Ja.
Titta på dig själv i spegeln: Alltid
Gnälla: Sällan
Skrika: Om det är befogat 
Sova: Nej
Skada dig själv med flit: Nej det låter inte smart
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, det lät inte smart heller
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ja faktiskt
Drömma sexdrömmar: Alldeles för sällan
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Why?
Klä dig i svart: Ibland
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej inte längre.
Röka: Nej
Ha sex: Ja
Ljuga: "En vit om dagen gör kroppen glad".. tehe..
Hata folk: Nej
Lita på folk: Vissa

NÄR
Åt du senast: 3 timmar sen
Läste du en bok senast: Gör det nu
Köpte du något senast: Erikas födelsedagspresent för 1 timme sedan
Kysste du någon senast: 30 minuter sedan 
Svor du senast: Imorse när jag möttes av snöoväder.. men hallå ge dej moder natur det är den 24/3
Sjöng du senast: Förut.
Klagade du senast: Se "när svor du senast".
Är det sommar: När det är varmt
Ska du sluta röka: Har aldrig börjat

VEM
Saknar du: Michele
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Pox
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Pox
Vill du kittla: Gustav o Emil
Kramade du sist: Pox
Skrek du på sist: Säkert stackars Pox 
Vill du vara som: Mig själv det räcker och blir över
Sårade dig sist: Säkert oxå Pox
Vill du bli galet full med: Mina vänner
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma o Pappa  
Fick du sms från senast: Jecka
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Uma Thurman i Kill Bill

HAR DU
För många vänner: Många det har jag men för många? Nej
Förföljelsemani: Efter skräckfilmer
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: Nej inte vad jag kan komma på.. utslitet ledband.. räknas det? 
Någon skada: se ovan 
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öronen och naveln.
Egen dator: Ja en bärbar
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag nog gjort
Bra självförtroende: Ja
Komplex: Mmm
Kysst någon: Ja.


TROR DU
Att du kommer bli något: Det är jag redan
På gud: Absolut inte 
På rymdvarelser: Ja
Att folk tycker om dig: Jag är nog ganska sympatisk.. hmm..
På ett liv efter detta: Det måste jag tro på...
Att fiskar kan tänka: Absolut
Att du kommer leva länge: Sånt vet man inte

ÄR DU
Förstående: Ja.
Öppensinnad: Ja.
Arrogant: Nej.
Osäker: Nej.
Intressant: Alltid
Hungrig: Alltid
Smart: Oftast
Barnslig: Ja.
Liten: Nej
Lätt: Ganska
Rolig: Ibland
Pratglad: Oftast
Frågvis: Om ämnet intresserar mig
Organiserad: JA
Hälsosam: Ganska
Blyg: Nej
Sentimental: Oja
Lättförstådd: Nja..
Attraktiv: Nja
Lätt uttråkad: Ja
Ansvarsfull: Ja
Vegetarian: Nästan
Besatt: Nej
Arg: Sällan
Respektingivande: Ganska
Ledsen:Inte just nu 
Glad: Oftast
Pålitlig: Ja!
Laglig: Inte vid bilkörning men annars 
Filosofisk: Ja
Svår: Ganska
Positiv: Jo men det tycker jag nog
Lätt att förföra: Nej
Bra på att ge komplimanger: Hoppas det
Bra på att få komplimanger: Nej


Kommentarer
Postat av: Jessica Davidsson

hejsan hoppsan oj oj vad grejor de var att fylla i massor men de är skoj o läsa men ja vet inte om ja orkar själv =) trevlig lördag kväll festa på kramar

2006-03-25 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0