Publicerat: 2006-03-06 Klockan: 17:17:52

drömmen med stort d

jag hade en dröm inatt. om michele. det är min andra dröm sen hon lämnade oss. denna var så fasligt verklig. jag visste om att hon var död. men sen så fanns hon hos oss. o jag kunde inte få ihop det. inte lägga ihop 1 + 1. hon var så levande. hon var här hemma hos oss. hon kunde gå men hade sin dåliga högra sida kvar. hon hade även lite svårt för att prata. men hon skrattade o ropade "jossan hjälp". hennes katt hade klamrat sig fast sig på henne. (mm katten var hemma hos oss.. det är sant)

det kändes så skumt att vakna. för det var en bra dröm. en fin dröm. men så vaknar man o vet att hon finns inte längre. hon kommer inte skratta mer o ropa "jossan hjälp". fan................... det blir såna svackor ibland.

kanske drömde jag detta inatt för att vi var på middagen igår. kanske drömde jag det för att jag bär hennes halssmycke o piercing nu? hon känns nära mig hela tiden..

........................................................................

dagen har varit bra. jag var på stan med mina tärnor o de kommer bli så himla fina!! carro beställde sin klänning o jecka ska beställa sin i april. pox ska även hyra sina kläder i den affären. det kommer att bli så bra!


Kommentarer
Postat av: jessica+magen

oj oj vad hemskt de kan vara så jobbigt att drömma ibland men de är även bra, men vet hur obehagligt de är när de är så himla verkligt.ja de där med kläningarna vart ju toppen skönt o ha de ordnat nästan i alla fall, älskar dig puss

2006-03-07 @ 06:00:55
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0