Publicerat: 2006-06-01 Klockan: 22:22:41

varme o sol...

ja nu sitter pox o jag pa en internetbar inne i ayia napa. har ar det VARMT.. iaf om man jamfor med sverige.. over 30 grader varje dag.vattnet sager de andra att det ar varmt i men ni som kanner mig vet ju att det inte ar min hogsta prioritet.. likamed.. josefine har inte badad annu.. o ja det har gatt 3 dagar.. haha.. men jag har sagt att jag kanske ska bada imorn.. det ar ju anda 27 i poolen o 25 i havet..

vi har kopt en ny digitalkamera, en canon ixus 65. det ar med en tretumsdisplay!! sa fin. den kopte vi samma dag som vi akte hit.

ja hur ar det annars har...? maten SUGER. drickan ar DYR.. men vad gor val det nar solen skiner?? ingenting.. jag har an sa lange handlar parfymer, smink, vaska, solglasogon o planbok.. jag vill kopa en vaska till o flipflop eller andra skor.. letar for fullt.. ska ju hitta en present till camilla o oskar oxa som tar in var post o vattnar.. tusen tack...!

ja efter denna resa blir det DIET. ni kanske minns att jag sa att jag hade gatt ner i vikt.. till typ 56,5 kg.. ja men inte nu langre... haha.. alltsa det ar sant men josefine har gatt upp ca 4 kg pa 4 veckor.. da ska tillaggas att jag redan sytt in klanningen till brollopet.. BIG PROBLEMS..  o det ar enbart over magen jag gatt upp. kanske inte sa konstigt med allt festande de senaste 5 veckorna.. laste namligen i expressen att ca 3 drinkar ar dagsbehovet kaloriemassigt vad jag behover.. hmm.. 3 drinkar.. ja men varje utekvall har de blivit ca 6 cider, 6-7 drinkar o lite annat.. haha.. dar har vi de 4 kilona..


nu ska vi vidare ut pa cybernatet...


kanske loggar in nan mer gang innan vi ska hem.. puss o hej allihopa



forresten tack jecka, camilla o sadde for de kontinuerliga messen fran sverige med uppdateringar.. skoj att lasa nar man satter pa telefon!!


Kommentarer
Postat av: vendeley

skoj med lite rapport från värmen! :)

2006-06-02 @ 08:36:40
URL: http://vendeley.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0