Publicerat: 2006-06-21 Klockan: 21:13:33

Rolig lista

Tio första:
Första bästa kompis: Charlotte
Första bil: Saab 9000
Första kärlek: Daniel redan i förskoleåldern
Första husdjur: Putte-Lina, en undulat som visade sig vara en tjej
Första semester: Korfu - Grekland
Första jobb: Postsorterare på Posten
Första köpta skiva: R.E.M
Första riktiga kärlek: Fredrik
Första piercing: Naveln
Första konsert: Metallica  

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Igår blev det ett par drinkar till matchen
Sista bilfärd: I söndags från landet
Sista filmen du såg: Corpes Bride
Sista ringda telefonsamtal: Till pappa som satt i bastun på landet
Sista bubbelbadet: På min möhippa förrförra lördagen
Sista spelade cd: SUM 41
Sista kyss: I morse av Pox
Sista gången du grät: I lördags.. ojojoj…
Sista måltiden: Kycklingspett, klyftpotatis, tzatziki och guacamole på Harrys

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja!! Suttit i publiken på Luuk.. 2 ggr!
Fått ditt hjärta krossat? Nja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nja.. kanske.. osäker på kärleken
Haft ett one night stand? Nej. Vad kan man möjligtvis få ut av det?
Busringt till nån? Oh ja.. alldeles för många gånger..

Sju saker du har på dig:
1. Tajta, våta lee-jeans
2. Svart vått linne
3. Lepsyl på läpparna
4. Fotlänk runt ankeln, inköpt på cypern
5. Förlovningsringen
6. Naomi parfymen, sunset,.. me like it
7. Permanent nagellack på tåssingarna. Guldigt.

Sex saker du gjort idag:
1. Fyllt 26 år
2. Jobbat en heldag med roliga aktiviteter
3. Gått ner till stan
4. Köpt min egen födelsedagspresent. Tack Sadjad!
5. Varit på Harrys med Erika. Tack Erika!
6. Ätit blåbär med mjölk. Tack Pierre!

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Mobilen. Kan ej förstå hur man klarade sig utan den…
2. Kameran. Ännu en sak som jag ej kan leva utan. Den finns ständigt i väskan.
3. Min laptop. Vad vore livet utan Internet o dess värld??
4. Lepsylet. Utan det skulle Josefine sitta på hispan…
5. Mina solglasögon. Skulle kunna sova med dem..

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):
1. Syrran min
2. Poxen
3. Caroline
4. Sadjad o Milla

Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig. O det dröjer ej lång tid tills den dagen kommer.
2. Föröka mig och få mini kopior av mig springandes runt mig.

En sak du ångrar:
1. Jag har så kass självinsikt att jag ej kan komma på något värt nämnas. Så antingen är jag en väldigt duktig person eller så tycker jag inte att man ska ångra saker i livet utan jag tror nog på filosofin ”att alla handlingar du gör för dig ett steg närmre till den person du idag är, och tycker du om den person som du i dagsläget är så har du lyckats jävligt bra” haha.. där kan vi prata om självinsikt ;)



erika på harrys o så fotbollskvällen hos oss igår....!! grattis på mig själv idag fyller jag 26 år!

Kommentarer
Postat av: vendeley

hej å grattis! det verkar som vi delar födelsedag. jag fyllde nämligen 25 igår! så grattis till oss! *kram*

2006-06-22 @ 14:20:01
URL: http://vendeley.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0