Publicerat: 2006-06-12 Klockan: 22:11:06

it´s getting hot in here...

mmm nu kan man nog våga påstå att sommaren är här.. varmt.. underbart varmt! jag njuter för var sekund även om jag just nu sitter o svettas.. haha..

idag har milla tagit kort på sadde o mig till en viss persons present.. egotrippade oss.. haha.. nej men det kommer bli en bra present.. det blir nog det fotot som jag lägger upp här.. sen har jag åkt ner till stan o fått en fotkur deluxe o en timmes helkroppsmassage.. tack alla vänner.. det var min 25 årspresent som jag äntligen utnyttjade. året har ju varit fyllt av saker så jag har inte haft ro i kroppen förens nu.. men idag var det underbart! sen var det dags för kvällsmöte o för en timme sen kom jag hem från en hemsk ifkmatch där hemska ifk vann., stackars ljungskile..

idag fick jag en skiva med en massa bilder från möhippan.. tack milla! karin sa idag att hon tyckte att jag hade härliga vänner.. ta åt er tjejer.. hon har så rätt så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0