Publicerat: 2006-07-14 Klockan: 23:12:57

piercing

yepp..äntligen.. efter att ha velat göra det sen jag var typ 17. bokade en gång när jag var 19 men avbokade pga sprituppehållet som ej skulle passa. men nu sitter jag här relativt nypiercad. för 6 o en halv timme sen skedde det..

   han som piercade mig på lucky 7. johan. tack ska du ha!

  snart är den igenom....

  nålen är igenom o nu ska staven i!!

  gurgla ska man göra mest hela tiden.

  is behövs för att svullnaden ej ska bli så dan.

  mamma som varit helt emot allt från början... hmm..

  även pox o sadjad har genomgått någonting idag. poxen har tagit hål i öronen o sadjad är den första person som gått till en salong för att byta örhängen..

imorn är det volleydags igen i folkparken. de andra ska grilla o dricka också.. dock ej jag pga piercingen.. gaah.. jag ska köra bil! men gud vad jag älskar att känna piercingen!! i love it!!

Kommentarer
Postat av: vendeley

shit vad du e modig! gjorde det inte ont?

2006-07-15 @ 09:50:53
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: Ullis

Snyggt Jossan. Modigt av dig får se om jag med vågar någon gång.=) Kram

2006-07-15 @ 11:33:55
Postat av: Pierre

ohh, vad kul vi hade!!!

2006-07-15 @ 23:29:31
URL: http://oskaropierres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0