Publicerat: 2006-07-22 Klockan: 19:50:58

o så var det fest igen...



ja här har vi då torsdagens bravader.. var det i torsdags..? dagarna börjar gå i ett luddigt töcken nu.. tacospaj hos milla o sadjadazaribög tog wrestlingsgrepp på mig så jag höll på att dö.. o vad gör milla?? inte hjälper hon mig utan hon ägnar tid åt att FOTOGRAFERA...



på fredagen åkte jag, milla, sadjad, conny o sture till varamon.. vem är sture?? millas o osses bil!



på kvällen blev det volley o dricka.. själv räknade jag ner timmarna tills jag själv skulle få förfriska mig med någon alkoholhaltig dryck.. shit.. piercing i all ära men det suger i festartarmen! kul var att syrran, walle o kidsen tillbringade ett par timmar med oss!!



lördagsförmiddagen bjöd milla o osse oss på 50 årsfest! det var mycket uppskattat!! o nu är klockan snart 20.00 o jag sitter hemma hos dem o dricker alkohol! hoppas tungan pallar med trycket. conny har lovat att få mig ordentligt onykter ikväll.. vi får se om han lyckas.. haha..











Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja du dagarna har man bara koll på i sin bröllopsplanering. Puss stumpan

2006-07-23 @ 12:15:33
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: jessica D

så skojigt låter som en hel kul dag =) ungarna är ju så söta puss

2006-07-24 @ 09:41:26
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0