Publicerat: 2006-07-05 Klockan: 20:54:03

lista


Höger- eller vänsterhänt: Höger. Ganska handikappad med vänstern
Humör just nu: Jävligt tillfredställd
Favoritgodis: Malteasers
Är det nåt du absolut inte äter: Blodig mat

Kläder just nu: Kjol och bikiniöverdel.. no more..
Musik just nu: Crazy – Gnarles Barkley
Vad sa du senast: Skriv det då och låt inte honom läsa boken.
Favorit-hangout: Teaterbaren med goda vänners sällskap
Sommarplaner:  Vårt bröllop och vår bröllopsresa.. Det räcker som planer!
Är du bra på matte: Bättre på ekvationer än vardagsmatte..

Fisk eller badkruka: Blandras
Saft eller alkohol: Alkohol i stora mängder
Längd och vikt:  173 och 59
Hur många kuddar sover du med: Jag har två men använder en eller ingen
Favoritväder: Blå himmel, värme och lite bris


Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? Saker? Inte verkliga männsikor.. Hmm.. Lepsylet, datorn och en båt!
Spelar du nåt instrument? Oh nej!
Morgon- eller nattmänniska? Tyvärr nattmänniska..
Sparare eller slösare? Alldeles för slösaktig
Vem är viktigast för dig? Pierre
Bästa film? BoonDockSaints och Kill Bill plus Pulp Fiction
Tror på liv på andra planeter? Ja
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja
Älskar du henne/honom fortfarande? Nej
Har du några homosexuella vänner? Ja
Tror du på mirakel? Nej. Mer slumpen
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja det beror ju helt och hållet upp till var person. Klart man kan om man vill… Lustig fråga egentligen


Ser du dig själv som tolerant mot andra? Beror på vem
Ser du på kärleken som ett misstag? Absolut inte
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Nej
Snarkar du? Jag är tyst som graven när jag väl sover
Stjärntecken? Kräfta ibland och Tvilling ibland. Olika i var och varenda tidning…


Rädd för insekter: Ja det är hemska djur
Äckligaste insekten: Myror och spindlar
Största svaghet: Kan ha svårt att säga nej
Det här är jag bra på: Att vara mig själv
Bästa bok: Kan inte välja en bästa. Kanske ondskan då


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Oh herregud.. Supervig kanske.. Vore skoj.. haha
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza.. dock från pappa grappa
Skriver du dagbok? Ja
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Förmodligen resten av livet
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Nej.. det är stressande… Det är något för nervösa människor




Idag var vi i folkparken med kidsen. Det var skoj. Några av bilderna är därifrån. Dock ej på kidsen eftersom de ej får figuerera på nätet. Sen gick Sadjad o jag till stan. Jag för att möta mina tärnor och han för att fixa ärenden. Mina vackra tärnor provade sina klänningar. De var så vackra så. Sen åkte Pox o jag till akropolis o åt. Efter det fick jag ett ryck o drog på mina inlines.. 6 år sen sist. Vinglit som fan i början men det tog sig.. En riktig höjdare!

Imorn blir det att simma. Sen filmkväll med Pox, Sadjad o Milla. En som nappat på min öppna inbjudan iaf!

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: vendeley

verkar som du haft en härlig dag! :)

2006-07-06 @ 08:35:33
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: Toker

tja tja.
Du, den där listan lånar jag av dig.
Tackar :)

2006-07-17 @ 09:13:02
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0