Publicerat: 2006-07-02 Klockan: 20:10:34

landet

mmm då har man sovit första natten på landet då.. skönt.. men sen vankades hemfärden för att slava i tvätten o i hemmet.. och oh ja det behövdes!  igår firade vi poxs o min födelsedag. det var mycket trevligt. mina kollegor dröjde sig kvar till tiohugget o vi spelade kubb, badade, drack, åt o skrattade! kollade på fotboll o hade det riktigt bra! vet inte vad jag skulle göra utan dessa små filurer..

idag har jag legat o solat, sovit o läst i solen.. helt okej! nyss var sadjad här o vi planerade torsdagens eventuella biobesök som nu verkar bli en dvdkväll hemma hos oss istället..

måndag: jobba till 11.30. fixa naglarna. träffa carro. till erica o petter
tisdag: jobba till 16. gå till poxs jobb o fixa abonnemang till sadjad. åka till mem för att ta farväl av michele en sista gång...
onsdag: jobba till 16.30. till klänningsbutiken med mina tärnor. till jecka o danne o grilla.
torsdag: jobba till 15.30. simma på badet. dvdkväll här hemma med pox o sadjad.. någon mer som är sugen kanske??
fredag: jobba till 15.30. spela "facerball" på laserdome med pox,milla, osse, sadde, karin o conny. sedan tacosbuffé hemma hos oss  o fest.
lördag: sol om det är en fin dag!!
söndag: till helena o bli sminkad. kanske bio med milla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0