Publicerat: 2006-07-21 Klockan: 17:39:10

Ett halvår

mihele o micke

Michele  860807-060121

Michele.. det är svårt en dag som denna..
Fast jag fungerar som jag ska så är inte mina
tankar ordnade. De är huller och buller och mestadels
hos dig. Det är ett halvår sedan du dog. Ett halvår
sedan din kropp inte orkade kämpa emot längre.
Du hade kämpat så länge.. tre år..Men du hade ingen
chans längre. Jag vill fortfarande se det som så att du vann!
Du vann Michele! Tumören dog. Du lämnade detta liv för
ett liv i frihet utan sjukdom och sjukhus och läkare.
Tumören vann inte. Jag vill inte se det så.

Men gud vad jag vill ha dig här. Varför var du tvungen
att bli sjuk älskade snuttunge. Det brister i mig när
jag tänker tillbaks. För såhär är det Michele att nu ser
jag bara dig som den friska glada Michele. Det är ett
fint minne. Jag ser inte den sjuka Michele längre. För
det var inte du. Inte en chans att det var du...

Michele jag hoppas att du har det bra och jag tror att
du har ett vakande öga på oss. Låt oss märka att du
finns kring oss..

Jag älskar dig Michele.. Min lilla snuttunge..



Kommentarer
Postat av: jessica D

ja så hemskt men som sagt michelle vann jag håller med dig!!!!!!! många tankar tiller o michelle

2006-07-24 @ 09:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0