Publicerat: 2006-01-27 Klockan: 08:24:02

vad är verkligt??

ja allt känns som i ett töcken.. vad av det som har hänt är verkligt? stämmer allt?? jag vet att det är verkligt.. jag vet att vår ängel är borta.. men just nu känns det så långt långt borta.. jag fattar det inte.. jag kan inte ta till mig det.. samtidigt som jag var där när det hände.. JAG VET VAD SOM HAR HÄNT! MISSTOLKA MIG INTE.

de två första dagarna efter.. lördagen o söndagen..  då var allt precis såsom det var. verkligt.. det smärtade och vi kunde inte förstå varför.. men sen är det som om man skjutit det bortom sig.. jag trodde att jag skulle vakna upp på minnesstunden.. det gjorde jag..  men en timme efter var det som om det inte hänt.. kan ni förstå att igår fällde jag inte ens en tår.. så långt borta är det nu..

om en halvtimme ska vi vara på begravningsbyrån.. kanske faller allt på plats då??

Kommentarer
Postat av: Jessica Davidsson

Jag förstår vad du menar verkligen ja förstår att ibland kan de vara svårt att verkligen förstå. Men du har rätt att vara glad också, tror nog michelle inte bara vill ni ska sörja henne också,men de är bra att du kan vara glad med =) många kramar o pussar

2006-01-27 @ 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0