Publicerat: 2006-01-09 Klockan: 13:37:18

sorg

jag känner sorg.. det gör ont inne i mig.. det värker.. jag känner en saknad.. ett tomrum.. hur ska jag kunna fylla det tomrummet? det känns inte som vanligt.. dessa känslor har kommit sen i fredags.. det var då vi var i sörping sist.. sen dess har jag inte känt mig som mig själv.. det är fel.. nånting är helfel..

jag vill känna som förr.. men det gör för ont.. jag är som jag alltid är (tror jag iaf) men jag känner mig inte som jag.. det gör så förbannat ont.. djupt inne i mig.. jag vet varför men trots det kan jag inte göra nått för att få bort känslan.. hur länge ska det kännas såhär??

jag sov inte en blund inatt.. låg o läste ett tag.. släckte.. då kom tankarna.. allt är som ett virrvarr.. bara fullt med tankar.. om allt.. inte bara om det utan om allt.. så förbannat jobbigt.. sen ringde klockan.. jaha.. en natt utan nån sömn alls.. det är nog första gången det inträffar (ofrivilligt).. annars brukar jag ju alltid somna tillslut.. men inte denna gång.. kanske dags att knapra insomningstabletter snart..

kan någon ta bort värken?? kan någon fixa allt..?? kan inte allt få bli som förr.........................


   älskade snutt.. älskade michele

Kommentarer
Postat av: Jessica

önskar jag kunde trolla, trolla bort all verk.Trolla bort cancern, trolla bort de onda du har, den verk, de du lider.. Men tyvärr kan ja INTE HJÄLPA DIG MIN VÄN! det känns förjävligt! kramar

2006-01-09 @ 16:26:11
URL: http://jezziee.blogg.se
Postat av: Erika

älskade underbara vän. finns inga ord, inga stavelser som kan göra det hela bättre. men vi finns när du behöver oss. vart?NÄR?hur? vi får ha kramkalas och bara bry oss om varandra på torsdag. Vill oxå kunna trolla bort all smärta.... tänker på er! Massa kramar!

2006-01-09 @ 17:14:38
Postat av: Anna

Åh Jossan....det var länge sen vi träffades...har varit osynlig länge...men jag har läst allt här nu och jag är verkligen såååå ledsen för din och Pierres familjs skull...Jag kan inte förstå hur hemskt allt måste vara...JAG KRAMAR DIG OCH PIERRE MÅNGA MÅNGA MÅNGA GÅNGER!! Jag tänker på er!!!

2006-01-12 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0